Eikös ole niin kysyä voi..silloin kun tuntuu kysymyksiä riittää?Ei ole.. väliä onko öy vai päivä..

Jokainen kysyy ja vastaa silloin kun huvittaa.Ihan mukavaa kun huomaaa aamulla..että on tullut paljon kysymyksiä..Sehän piristää mieltä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 22:31

Joo,jos ei kukaan mitään kysyis,eihän tää napsu toimis ollenkaan.Kysellään vaan,vaikka tossa ihmeteltiinkin meikäläisen kysymystulvia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 22:32

Näinhän se menee. Jokainen päättää milloin vastaa vai vastaako ollenkaan. Aamulla on kiva kun on uutta juttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 22:46

Joskus tuntuu että kysyä joskus sitten taas ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:22

tottakai, saa jokainen kysyä ja vastailla niin paljon kun lystää,hienoahan se vaan on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 23:22

Olen täysin samaa mieltä. Niinhän tuolla Napsun esitteessäkin sanotaan: voi kysyä mistä aiheesta tahansa. Ja mehän kysytään sanokoon kuka mitä tahtoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 23:45

Kysele vaan ihan vapaasti. Sinulla on se oikeus mihin vuorokauden aikaan tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 06:20

Minä olen aamuvirkku ja minulla aamulla aika menee mukavasti kun vastailen yöllä tehtyihin kysymyksiin, hyvä että on ihmiset eri rytmissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 10:17

Olen juuri noussut ylös, koska tunsin itseni aamulla sairaaksi. Päätä särki ja oli omituinen olo. Menin kahvin jälkeen uudelleen nukkumaan, ja nyt sitte viluttaa. Mutta Napsuun jaksan kuitenkin tulla. Onhan täällä taas kysymyksiä. On kuin työpäivän aloittaisi, kun näihin alkaa vastailla. Mutta ihan kivaa kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:45

Kysy,kysy.