Pidätkö villasukkia jaloissasi kotioloissa?

Miulla pitää olla villasukat kotona jalassa,miun nilkat vaativat lämmintä.

Avainsanat: villasukat lämpimät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 20:25

Syksyisin ja varsinkin talvisin on pakko.Tää on niin kylmä ja vetonen"luukku".

Kysyjän kommentti

Mie olen kotona aina villasukat jalassa,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 20:27

mulle riittä ne nipussa ostetut pumpuliset tennissukat (10 kpl / 5 €), ei oo niin väliksi vaikka talvessa muutama pari kuluukin puhki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 20:30

Joo kyllä kohta alkaa taas villasukka-aika. Kaikkein hassuinta oli -90 luvun alussa asuessani Arabiemiraateissa, että puolen vuoden jälkeen siellä kuumuudessa elimistöni oli jo tottunut ja kirjoitin koti-Suomeen, että lähettävät paketissa villasukkia ja kunnon suodatinkahvia. Oli nimittäin välleen kylmä ja siellä oli paljon kivi- ja kaakelilattioita, joten jalkojani paleli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 20:32

aika harvoin, minul on kuuma veriset kontit....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 20:34

Syksystä kevääseen joudun pitämään villasukkia. Tämäkin luukku on talvella aika holotna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 20:41

Jalat on koko ruumiin TERMOSTAATTI.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 20:44

En pidä, minä olen niin kuumaverinen että paljain varpain kuljen, ja talvellakin vaan nilkkasukat housujen kanssa, hameen kanssa sukkahousuja , ja sitten täytyy käydä 2 kyläpaikassa kun en pidä edes sukkahousuista ja jos sen vaivan näen että jalkaan ne laitan niin pitää koko rahalla sitten kärsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 20:53

Ei nyt kesällä ihan villasukkia, ihan tavalliset kessukat, varsinkin jos istuu pitkään paikoillaa esim. kirjoittaessa Napsuun, niin verihän ei silloin kierrä voimakkaasti jaloissa. Toisaalta kun katsoo telkkaria niin on kiva pitää pieniä villasukkia jaloissa.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 20:58

Mulla on sukkien sijasta huopatossut(varrettomat),kesällä ei lattia onneksi ole kylmä,mutta talvella saattaa olla jäätävä,kun on alakerros ja lautalattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 21:03

Kyllä pidän ja niitä joutuukin kutomaan useamman vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:12

Hyvin harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:20

Pidän ympäri vuoden

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:37

no en nyt ainakaan vielä.. talvella joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:45

En vielä ole kaivanut villasukkia esille, minulla on aina lämpimät jalat. Mutta talvella on mukava pitää jaloissa sukkia, joskus pidän jopa yölläkin ne jalassani. Olen neulonut sellaisia oikein ohuita villasukkia, ja ne ovat hyvät kengissäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:48

Kyllä pidän talvella villasukkia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 22:04

Kyllä pidän ja joskus jopa kesälläkin nukkuessani. Välillä on huovutetut töppöset kun ovat vielä mukavammat kavioille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:24

En pidä. tavallallisia ihan vaan tai ei ollenkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:33

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:59

En pidä villasukkia kuin harvoin. Kesällä en käytä villasukkia kun tulee kuuma jaloille.