Milloin halusit painua maanalle ?

Tästä on jo vuosia oli pääsiäinen ja sanoin avovaimolleni että maalaatko munia sanoi että jooo yhden ja tuumasta toimeen. Muna oli maalattu tyttöni sormiväreillä ja minä tanssin ja kaakatin pitkin olohuonetta. Poikamme seisoi eteisessä tyttökaverinsa kanssa oli tullut omilla avaimilla sanoi että täällä onkin jo pääsiäisen vietto aloitettu. Kyllä nolotti kyllä nolotti kyllä.

Lisätty: 26.08.2009 - 19:42

Ex vaimoni kysyi baarissa peilikuvaltaan paljonko sämpylät maksavat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 19:24

Muutama vuosi sitten kysyin eräältä kaverilta: vieläkös sun äiti elää? Tiesin että elää ja kysymykseni olisikin kuulunut olla ihan jotain muuta. Se vain lipsahti. Silloin olisin halunnut olla jossain ihan muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 19:02

heh, voin kuvitella..niitä tilanteita että olis halunnut kadota on niin usein ollut, että erittelemättä paras:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:03

useinkin, mutta yksi kerta kans tuli mieleen tuosta sinun jutustasi.. mieheni sääteli videokameraa, kun olimme lähdössä hänen veljentyttären häihin , siinä minä tulin sit suihkusta ja hän kuvas, huuteli et katso tänne , pyyhe tippui päältäni ja jotain irvistys naamaa hälle näytin täys nakuna.. no häät meni hyvin ja mieheni esitteli puolellee sukuaan mitä oli kuvannut .. kakkihan sinne tv,n ääreen parkkeeras itsensä, ja kuva tuli ruutuun, niin minähän se siinä eevanpuvussa ja naama mitä ihmeelisemmässä muodossa, jestas kun sain vauhtia ja juoksin sammuttamaan tv.. kyllä hävetti .. minä pinkasin autoomme ja muu poppoo jäi katsomaan häitä.. voitte vain uskoa , kun näin mieheni et oliko minulla hänelle mitään kaunista sanottavaa...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:38

Useinkin,koska suustani pääsee niin paljon typerä juttuja.Puhelias häslä kun olen.Niille yleensä yhdessä sitten nauramme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 20:04

Mieheni haki minut töistä, ja huomasin että hänen autonsa oli jo minua odottamassa tuntia ennenkuin työaikani päättyy, minä pinkaisin sanomaan hänelle moitteen, avasin oven ja ääni korotettuna moitin häntä ärtyneenä, ja hemmetti ihan vieras mies järkyttyneen näköisenä minua katseli , auto oli vaan samanlainen kuin meillä , anteeksi kovasti pyytelin häneltä ja useasti olen miettinyt onko hän toipunut kiljuvasta vieraasta naisesta, ja silloin olisin halunnut muuttua näkymättömäksi tai vaipua maan alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 20:13

Kerran tulin kaupasta..ja hyppäsin väärään autoon..ja huomasin että kuski oli ihan vieras mies..sanoin voi anteeksi kun meillä on samanlainen auto..mutta oli vähän eri kohdassa....Minua hävetti ..mutta kaverilla oli hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:21

Oli todella helteinen päivä aika monta kesää sitten. Päälläni oli sellainen pinkki toppi, jossa ei ole mitään olkaimia eikä lenkkiä niskan takaa. Sen päällä oli pikkruinen valkoinen jakku. Juoksin kauheaa kyytiä bussipysäkille suoraan töistä. Kerkesin bussiin ja ihmettelin, kun se kuski tuijotti jotenkin kummasti. Etupenkin matkustajatkin tuijottivat... Minä siinä rojahdin ekalle vapaalle penkille istumaan ja vasta siinä vaiheessa huomasin, että juostessani toppi oli kai hiukan valunut ja toinen tissi oli kokonaan ulkona! Nolotti, hävetti ja jos siinä bussin lattiassa olisi koko ollut niin sinne olisi hypännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:26

Silloin kun todella tekee jotain hirveän noloa.Tai sanon jotain todella typerää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:31

En haluakaan maan alle.