Oletko "herkkä hipiäinen" eli loukkaannutko herkästi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 18:17

Minulla se riippuu sen hetkisestä mielialasta, esim jos sataa ja mikään ei huvita niin loukkaannun herkästi, aurinko paistaa ja paljon mukavia hommia niin en loukkaannu mistään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 18:16

Minun nahkani on parkittu,pienet tölväsyt siedän hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 18:18

Samalla tavalla ajattelen kuin maarit3. Mielialasta se on paljon kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:33

Riippuu siitä, kuka loukkaa ja missä tilanteessa. Ihan vähästä en mieltäni pahoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:34

Voin nauraa itselleni ja loukkaanun jos minulle nauretaan JOSKUS

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:44

vaihdellen siis se on ihan mist aiheest tai jutusta se riippuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:46

Kovapäinen olen,enkä paljon toisten sanomisista piittaa.Osaan kyllä antaa tuplaten takasin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:00

en loukkaannu helposti.. paitsi joidenkin ihmisten, jotka ovat minulle todella tärkeitä, jos ne tekee tai sanoo jotakin niin silloin olen jopa herkkähipiäinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:14

Voi sanoa rehellisesti, että otan nokkiini helposti. Mutta annan kyllä anteeksikin helposti. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 19:21

Aika paljon saa tuutista tulla ennenkuin loukkaannun. Mutta sitten jos sen teen, en hetkeen lepy enkä unohda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:35

Tuntemattomien tai vähempi tuttujen kanssa ei tietoa herkästä hipiästä,mutta läheinen,tuttu henkilö saattaa satuttaa;mutta enpä ole pitkäherkkähipiäinen(mikä sana vastaa tuota ilmaisua?)enkä märehdi pitkään asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 20:35

Olen suorastaan yliherkkä tietylle asialle jolla minua on loukattu viimeiset neljä vuotta. Rukoilen hiljaa mielessäni muutosta. Yleensä hipiäni ei ole kovinkaan herkkä. Elämä kurittanut niin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:39

kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:51

Kyllä minullakin on kärsivällisyyttä..että en helposti loukkaannu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:26

En nyt kauhian helposti loukkaannu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:30

Varmaankin, nutta aika kultaa