Käytän ammattiapua,kun minulla menee sormi suuhun tämän netin kansssa.Asiat hoituu puhelimessa,hinta 1,90 e/min.Onko se kallista?

Käytän Helpsonin palveluja ja eilen olin puhelimessa 1h 40 min.Mutta sain kaikki ongelmani ratkaistua.Onko se mielestäsi liian kallis palvelu?

Avainsanat: ammattiapu internet hinta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2008 - 09:04

Kyllähän tuo aika kallis minuuttihinta on. Onko sinulla ketään tuttua, joka voisi auttaa sinua tietokoneeseen liittyvien ongelmien kanssa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2008 - 09:30

paljon halvemmaksi tulee ostaa 1,5 litran Cokis murkkuikäiselle nörtille, se ratkoo noi sun ongelmasi hetkessä. Monessa kaupungissa myös kirjastojen yhteydessä on paljon ilmaisneuvontaa tarjolla (ovat pestanneet nörttejä hommiin), Turusta en tiedä mutta kannattais varmaan kysellä