Oletko koskaan eksynyt?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 08:13

sellaisia pieniä pallohukassa tilaisuuksia on ollut, mutta eksluokalla tai tokaluokalla olin paniikissa, koska olin hiihtokilpailuissa koulujen välisissä kilpailuissa joissa eksyin .. siellä sitten itkin lumihangessa, kunnes minut löydettiin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 04:40

No en koskaan niin pahasti etten olisi pois osannu. Joskus olen kävellyt tietysti vikasuuntaan metsässä että lenkkiä on tullut vähän enemmän.
Kerran hirvenajossa kävelin u-lenkin taimikolla vahingossa, jolloin tuli palattua takaisin autolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:49

Kyllä minä olen marjastamassa itseni eksyksiin saanut, mutta olen kuitenkin itseni sieltä tuonut pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:03

lapsena eksyin äidin kanssa marjametsään, onneksi meillä oli koira mukana joka osasi opastaa meidät kotia kohti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2009 - 09:27

Koko ajan minä olen hieman eksyksissä, mutta kerran minä olisin marjareissulla poikani kanssa kyllä eksynyt, mutta hän oli sen verran noheva, että johdatti äidin pois kotipiiriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 10:15

olen, just viimeksi amerikassa ja olen eksynyt autolla tampereella

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.08.2009 - 14:02

joskus pari kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 14:42

En ole eksynyt. Suuntavaistoni pelaa aika hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 18:06

kyllä sitä silloin tällöin on pallo hukassa oltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 22:53

Mulla on yleensä hyvä suuntavaisto,mutta olen eksynyt kaupunkilomillani ja kartta on apuna,ihan avoimesti.Metsään on välitä enää mennä itsekseni,siellä saattas olla hukassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 04:46

Kerran luulin että näin olisi käynyt mutta erehdyin, olinkin taivaltamassa aivan oikeaa polkua.