Mistä kannettavat kaiuttimet iPodille?

Tarvitsen mp3-soittimelleni (iPod nano, 2nd generation) kannettavat, mahdollisimman kompaktit kaiuttimet, jotka saisivat olla suhteellisen halvat. Äänenlaadunkaan ei tarvitse olla studioluokkaa. Eli minkä merkkiset on hyvät, mistä saa ja paljonko maksaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2008 - 08:04

esimerkiksi Verkkokauppa.com myy iPod lle kaiuttimia siinä 70-80€ hintaan

tsekkaappa linkistä:

www.verkkokauppa.com/?page=h...;cat3=Muut

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2008 - 11:52

Olen itsekin miettinyt samaa ja löysin kaksi vaihtoehtoa verkkokauppa.com-sivustolta. Luulen, että itse päädyn tuohon jälkimmäiseen, sillä tuo toinen on niin halpa että vähän epäilyttää.

www.verkkokauppa.com/popups/...hp?id=5018

www.verkkokauppa.com/popups/...hp?id=8880

kannattaa myös seurata huutokauppa-sivujen tarjouksia. Esimerkiksi huuto.netistä löytyivät nuo 42e:n kaiuttimet 30 eurolla. Tosin niiden ostaminen vaatii rekisteröitymisen kyseiselle sivustolle.

www.huuto.net/fi/showitem.ph...d=81008438