Oletko tanssitaitoinen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 10:22

On useampi kappale pistetty jalalla koreasti. Yritin tuossa talvella opetella ne mitä en vielä osaa mutta kursseilla olevilla vapailla miehillä oli kengät väärissä jaloissa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 07:58

Kyllä minä tanssia osaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 08:12

Kyllä minä olen tanssitaitoinen, mutta selkäni haluaa nykyään mennä hitaita vaan ilman taivutuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 08:51

Jenkkaa ei ole tullut opeteltua, ripaskaa sitävastoin kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:02

kaikki sujuu, mutta varmaankin vähän kankeasti jos nyt lähtisin, koska edellisestä kerrasta on jo useita vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:18

Olen ihan toivoton tapaus tanssin suhteen. Ei minkäänlaista rytmitajua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:28

en vaikka oon tanssinut pienenä 6v balettia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:28

kyllä olen, mutta nykyisin en jiveä tansi , enkä nopeitakaan , kuten polkkaa, jenkkaa , polvi sanonut yhteistyösopimuksen irti,mutta hitaita yritän uhallakin mennä ja valssiakin , sitten taas viikko konkaten, mutta tanssi on niin ihanaa ja sen arvoista , et pienet polvivammat ei menoa haittaa jos edes vähän saan tanssia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:29

Rakastan tanssimista. Mielestäni osaan tanssia, mutta jotkut väittävät, että olen jäykähkö vietävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:23

Osasin nuorena tanssia
silloin iso veikka opetti häihinsä minua tanssimaan
nyt on mennyt 38v. kun kuppani ei tanssi
niin on taito karissut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:27

Tanko menettelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:40

Osaan mielestäni tanssia tangoa, humppaa, joskus jenkkaakin, yleensäkin pidän näistä hitaista, tunnelmallisista tanssittavista kappaleista ja mikäs siin on mennessä jos on hyvä viejä sen kun 'leijuu' perässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:57

Osaan tanssia ainakin välttävästi.
Tanssi ei kuulu mieluisimpiin harrastuksiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:02

No tuota... koulussa on liikuntatunneilla joskus tanssittu mutta... En varmasti ole mikään parkettien partaveitsi, mutta jos tanssin niin ainakin tanssin tunteella, siitä tyylistä en sitten mene takuuseen :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:37

En todellakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:10

Osaan ja pidän tanssimisesta. Ainut mitä en suostu tanssimaan on jenkka ja polkka.
Iskelmäfestareilla tanssittiin niin kovasti, että varpaat tuli ihan kipeiksi ( ei ollu liian pienet kengät )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:00

Olen.Tosin polkalle ja jenkalle minusta ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:58

Osaan oikein hyvin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 15:50

Osaan mutta haluaisin olla siinäkin lajissa parempi ja monipuolisempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 12:35

Minulla on puujalat ja nekin eri paria, joten päätteleppä itse.