Oletteko ostaneet ns. tehtaanmyymälöistä? Ruoka ainakin on tuoretta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 09:16

Aina silloin kun olen menossa mökille niin matkan varrella on tehtaanmyymälä josta on mukava käydä ostamassa elintarvikkeita :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 07:23

Täälläpäin ei juuri ole tehtaanmyymälöitä.
Joitain yrityksen tarpeita ostan suoraan tehtaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:55

Täällä ei ole tehtaan myymälöitä,et täytyy ostaa kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:01

Ruokaa en ole tehtaanmyymälöistä ostanut, vatteita ja astioita olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2009 - 09:04

Erittäin harvoin. Tahtovat olla melkeimpä kalliimpia täällä meilläpäin kuin viereisessä marketissa myynnissä olevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:19

Matkani varrelta ostin viimeksi ylikypsää possua. Söimme sitä välipalaksi, mäyriksenikin piti siitä kovin ! Yleensä en poikkeile niissä, mutta nyt oli vähän hiukopalan tarve, joten pysähdyin siinä ja samalla tekstiilien outletissä. Sieltä en löytänyt mitään ostettavaa tällä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:28

Leipomo on parin kilometrin päässä, siellä käyn kerran viikossa ja samalla tulee ostettua lintupullaakin tuonne joelle. Mutta esim. Arabian sellaisissa ei juuri ole mitään edullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:48

leipomoista , ja joskus kun vielä oli legendaalinen leaf turussa ja jalostajan myymälät , niin sieltä osteltiin kaiken laista , tuttu oli sielä töissä ja päästiin ostoksille , arabian myymälöitä , iittalaa ja penkolaa olen kättänyt ...no kyllä niissä tulee käytyä jos tielle osuu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 10:03

Käyn aika usein tehtaan myymälöissä, kuten Fazer, Brunberg, Oululainen, Iittala, Arabia yms. Ruoka on tuoretta, mutta hinta on joissain yllätävän korkea, varsinkin lasi-ja ruoka-astioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 12:12

nope

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.08.2009 - 13:34

Vaatteita olen ostanut tehtaanmyymälöiustä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:51

Joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 17:06

Votkinin tehtaan myymälässä vierailen suht.usein,haen sieltä kanankoipia,joskus makkaraa,mutta jouluksi koiralle lehmän kielen.Uskon tavaran olevan tuoretta vs.tavallisen kaupan t.marketin tuoretiskit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 19:08

Silloin tällöin tulee käytyä Atrian myymälässä ja joka päivä leipomon myymälässä.
( tuo leipomo six, kun kuuluu työhöni =)) )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 21:34

Wotkinsin tehtaanmyymälästä olen muutaman kerran ostanut mm. leikkeleitä.Myymälä kun nyt sattuu olemaan n.1 kilometrin päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 00:37

Ehon leipomo sattui olemaan entisen työpaikan vieressä, aika turmiollista mutta sielä tuli vierailtua melko usein ..

jonkun kerran myös Wotkinsilla, on vähän mutkan takana, se rajoittaa onneksi käyntejä

- tehtaanmyymälästä saa varmasti tuoretta, mahdollisesti vähän edullisemminkin, ja tulee ostettua ja syötyä vähän enmmän -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:29

joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 20:49

Täällä ei ole tehtaanmyymälöitä, joten ostokset on pakko tehdä normikaupoista.