Kuuluuko munankuoret piilottaa munakuppiin kun keitetty kananmuna on syöty?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2008 - 13:26

jos pöydässä ei ole erikseen sellaista astiaa johon kuoria, ruotoja yms. ruokailun aikana irtoavaa voi laittaa, niin sitten muanakuppi on ihan hyvä vaihtoehto.

Mitään varsinaista 'etikkettiä' tässä asiassa ei taida olla, käytännöllisyys ja terve järki paras ohje

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2008 - 13:11

Piilottaa? Heh,kuulostaa erikoiselta. En usko.:D Miten ne sinne saisi piilotettua?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2008 - 13:30

Munan syömisessä ei ole mitään erillistä etikettiä,mutta jos haluat olla erittäin sivistynyt,laitat munansyönnin jälkeen kuoret munakuppiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2008 - 21:34

Hotelleissa on aamupalalla ollut erillinen astia roskia varten. Laittaisin munankuoret sinne.

Jos asut omakotitalossa ja sinulla puutarha, saat mainota maanparannusainetta keräämällä munankuoret ja murskaamalla ne mullan sekaan. Kompostoriinkin ne ovat tervetulleita.