Kuka söi mitä häh

Minä en sytö lettujakaan Menkää ottamaan trinkit niinkuin minäkin TAVATAAN HUOMMENNA PS jooo Menkää ryypopy vähän koktail n0 heiu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 15.08.2009 - 13:35

Tänään vähän drinkkiä laivalla!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2009 - 18:17

Elä ota liian monta trinkkiä ettei ole huomisaamuna pää kipiänä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.08.2009 - 19:30

No pitää sitten minun syödä ja ottaa vähän sidukkaa kyytipojaksi. Mukavaa iltaa toisenlaisten napsujen parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 20:45

Minä en kyllä napsuja tänään ota. Otta Lettupino sillee...että jaksat huomenna olla seurana napsussa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 21:04

Empäs mene, ei ikä salli eikä muutenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 22:10

Pitzaa on syöty ja kuunneltu sadetta,
sateen ropina olkoon riittävä trinksu tänäänkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.08.2009 - 22:16

En ota tänään drinksuja, mutta ehkä huomenna jo olutta kisojen kyytipojaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 22:36

Tänään ei nestemäistä napsua jaksa ottaa. Mutta kivaa iltaa lettupinolle =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 22:37

kiitos ei tänään mutta sinä lettupini taidat sammaltaa jo :)