Kuinka olette toimineet rahanvaihdon suhteen, oletteko vaihtaneet rahat Suomessa vai Sunny Beachilla ja missä siellä?

Avainsanat: sunny beach bulgaria

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2008 - 20:34

Itse vaihdoin valmiiksi Suomen Forexissa, www.forex.fi. Valuutan voi sieltä myös varata etukäteen. Forexissa voi myös maksutta vaihtaa takaisin käyttämättä jääneet valuutat.

Sunny Beachillakin löytyy runsaasti rahanvaihtopaikkoja, esim. hotellien vastaanotoissa on turvallista vaihtaa, kuten edellinenkin kirjoittaja jo mainitsi. Kadulla en itse rahaa vaihtaisi (edes kojuissa), kun turvallisempiakin vaihtoehtoja löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2008 - 21:43

Kultahietikolla vaihdoin hotellin respassa, sattui olemaan ihan hyvä kurssi ja turvallinen ei tarvinnut pelätä, että kusetetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2008 - 00:02

Kysypä oppaalta perillä. Siellä on kaduillakin luotettavia rahanvaihtotoimistoja. Paikallisen postin/pankin vaihtopisteissä oli muistaakseni paras kurssi. Hotelleissa ei aivan niin hyvä.
Varo hyvää kurssia - mainostavia, kylkeen liimautuvia tyyppejä ja älyttömiä mainospuheita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2008 - 11:13

Eurot Bulgarian Levoiksi saa Suomessa vaihdettua Nordea pankissa. Ovat vaihtaneet n.vuoden ajan.

Lisätty: 02.07.2008 - 11:15

Itse kävin bulgarian kultahietikolla 8 - 15.6.2008, ja valuutan vaihdoin suomessa,pääsi heti "tuhlaamaan". :-))

Lähteet:
Nordea pankki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.08.2008 - 09:54

Ei kannata Suomessa vaihtaa kuin muutama kymppi levoiksi. Huono kurssi! SB:llä oppaat suosittelivat Crown-rahanvaihtopistettä ja sitä käytimme, kurssi oli viime viikolla (vk 33) 1,91. Crownissa on turvallista vaihtaa.