Minkälaisia tunteita tää diiva herättää? Omistaako koko maailman?

Lisätty: 11.08.2009 - 19:17

www.iltalehti.fi/viihde/2009...5_vi.shtml
Sori huolimattomuuteni.Auttaisko tää

Avainsanat: lisäsin linkin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 20:01

Jos Madonnasta puhutaan niin varsinainen diiva, jonka mielestä koko maailma pyörii hänen napansa ympärillä. Jos hotellissa naapurista kuuluva lasten itku häiritsee niin olisi itse vaihtanut huonetta!

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 18:49

Nii mikä diiva?? apuuvaa (saa poistaa tään vastauksein kylläkin. mut jäikö joku linkki pois tms.??)

Lisätty: 11.08.2009 - 19:56

Ok, kiva kun laitoit tuon linkin; eli tää diiva herättää mussa närkästystä, suuttumusta, koska en ymmärrä miten voi käyttäytyä näin ilman tuon isompaa meriittiä (voin tietty olla tietämätönkin). Liian iso haloo... immeinen/artisti siín mis muutkii, ja käyttäytyy kuin omistais kaikki:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 18:55

Timppa hoi, lisää tietova ...

no joo toi linkki auttoi ja Madonaahan sinä manailit niinkuin vähän jo arvelinkin ...

- eipä jaksa heikäläisten äksyilyt hetkauttaa, ovat niin kaukana elämästä -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 18:56

Viilli veikkaus, että tarkoitat Madonnaa ?!! VAI mitä ??
Jos kyse Madonnasta, niin sanoisin, että kuvittelee omistavansa koko maailman !!
Minuu ei kiinnostaa yhtään, ihminen jonka tavaramerkkinä on esiintyä haarat levällään, kertoo hänestä jo kaiken !!

Lisätty: 11.08.2009 - 20:47

Veikkaukseni osui oikeaan.
Ei pitäisi esittää noin mahtavaa !!
Samanlainen kuolevainen kuin me muutkin, p...e horsmaa työntää samallalailla kuin meillä muillakin kun se aika koittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 18:57

Madonnasta lienee kysymys. On Ruotsissa taas oikein " kunnolla" käyttäytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 19:08

Kuka, mikä häh? Sinäkö häh? Jos sinulla nyt uudehko asuntovaunu onkin jolla hurruuttelet, niin ei sen sinusta diivaa tee. :-) .

Lisätty: 11.08.2009 - 19:51

Jaa toi! Ihmisellä on suuret luulot itsestään. Huussissa se käy hänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 19:24

Ei kyllä yhtään kiinnosta mikään Madonnan diivailu, ei se tätä maailmaa omista.
En tosin kyllä minäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 19:28

En vastaa mitään, koska täällä ei saa käytää sopimatonta kieltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 19:32

Minulle ei tee minkään valtakunnan vaikutusta.
Olen siitä hyvilläni että sain 1964 syksyllä olla lauantai iltaisin Zillerdahlissa ryyppäämässä Beatles yhtyettä maailman maineeseen.
Asia löi tajuntaani vasta 90-luvun alussa kun näin TV stä Beatles'in historiikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 19:36

Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Lienee ostanut rauhallisen huoneen? Miksei ostanut koko kerrosta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 20:25

Hömppä diiva, mutta tehnyt itsestään melkoisen tuotteen. Ei kiinnosta meikäläistä pätkän vertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 20:59

Tämä on kuuluisuuksien tehtävä tänäpäivänä: Oltava lööpeissä mahdollisimman paljon ja ärsyttää ja diivailla ihmisiä hulluudenpartaalle asti. Muistan aikoinaan, kun viereisessä pöydässä istui Kuopiossa ravintolanpöydässä seurue ja paikka oli tupaten täynnä. Paikalle hyppäsi Matti Nykänen huomauttaen tylysti seurueelle: Tämä pöytä on minun vakiopaikkani! Alkakaa kalppia siitä! Seurue ei tietenkään lähtenyt mihinkään, jolloin Matti sanoi kuuluvalla äänellä: Ettekö tiedä kuka minä olen?
Eli eivät nuo jutut hetkauta minua ainakaan yhtään mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:49

Varmaan menee hermot jos ei ennen työpäivää saa yhtään nukuttua.
Itse en ole saanut valituksia (kiitos vaan kärsivälliset naapurit).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 23:11

Kuulkass nyt !Madonna on oman aikakautemme tuote, sampoaa seksillä rahaa sen minkä kerkiää. On tehnyt työtä rutosti sen eteen, että on nyt sitten kuuluisuus, levitellyt omituisia paljastuskuviaan lehdistölle ja saanut näin ilmaista mainosta itselleen. Ja nyt sitten koko maailma (miinus me napsulaiset, minä mukaanlukien) jumaloi häntä, koska on rikas ja kuuluisa. Sehän on kaikkien unelma. Verrataan Hitleriin, se nyt on liioiteltua, mutta mahtava voima tuolla paljaalla pinnalla, tisseilä ja nytkyttelyllä on ! Ja nyt on sitten niin diivaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 23:29

Inhoan tuollaista P___aa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 10:08

no eipä minkäänlaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 11:13

on hän omasta mielestään varmaan enenmänkin, mutta ei minun mielestäni... :(