Montako kaveria teillä on tällä Napsussa. Minäpä äsken laskin että ompa niitä minulla jo paljon siis 37 kaveria jo on iso määrä

mutta kyllä aina lisää mahtuu, ei muutako kaveriksi vaan joka haluaa tulla kirjoittelemaan. on kiva kun on syksylläin sit kavereita joille voi vastailla täällä.

Lisätty: 11.08.2009 - 17:55

JOO NIIN MINULLAKIN ON NOIDEN TOISTEN KANSSA NIIN ETTÄ EI NIISTÄ OLE KUULUNUT YHTÄÄN MITÄÄN. SAMAA MIETIN KUIN NYT MUUTKIN ETTÄ MITÄ PITÄS TEHDÄ NIILLE JOTKA EI OLE YHTEYDESSÄ MILLÄÄN LAILLA.

Avainsanat: montako napsukaveria teillä toisilla on

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 17:57

En ole laskenut, mutta vähäviisaan kanssa olen samoilla linjoilla noiden "kuolleiden" kanssa ja yksi kyssärini koski ko.asiaa. Kiva että on kavereita.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE. Totta kyllä puhut Timppa. Kai sää olet kaveri vielä mun kanssa, vaikka et aina kirjoitakkaan itsestäsi mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2009 - 17:51

näyttäis olevan 17, yhtään en ole itse pyytänyt, yhtä lukuunottamatta kaikkin pyyntöihin olen suostunut

nyt kun tuli käytyä lista läpi, niin huomasin että osa noista on 'kuolleita' kavereita, eli syystä tai toisesta eivät enää aktiivisia napsulaisia, pitäisköhän sellaiset poistaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 17:53

Seitsemän, enempikin ois kiva saada...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 18:01

Ite sain 42 kipaletta napsukavereita laskettuu (osa on 'hävinnyt', ois hyvä jos nekin jäis näkyviin), aktiivisii napsukavereita noin 10 (viestittelee), muutama hävinny muihin foorumeihin, vaik tää Napsu on niin kiva, nyyh... samoin kuin vähäviisas (=paljo viisas) yhtä lukuunottamatta kaikkiin kaveripyyntöihin suostununna ilomielin:), muutaman ite poistanu, kun ei ole melkistä vuoteen kuulunu mitään/vastannu/kysyny ees napsus, eli tainnu sittentuumia, jottei tää heitin juttunsa ookkaan, syit ei voi tietää..., nytkin kyl niin paljo kamuja, jot ihka hävettää välil kun tuntuu ettei niin nopsast ehtii viestittelee kuin haluaisin, siitä näin julkisest anteekspyyntö heille/teille, mut kyl mie aina yritän ennemmin tai myöhemmin, ja henges oon teitin mukana kuitennii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 18:01

Yksi vain ompi minulla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 18:10

Hankala oli laskea,mutta 16 sain yhteensä;joitain ihan hiljaisia,joihinkin jokin yhteys,mutta kun on vain yks kroppa ja vain 24 tuntia vrk:ssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.08.2009 - 18:26

Äkkiä laskien sain 28 mutta niistä yhdeksästä ei ole kuulunut sitten kaveriksi ryhtymisen jälkeen yhtikäs mitään. 19 on sellaisia aktiiveja, joiden kanssa tulee vaihdettua silloin tällöin viestejä, muutaman kanssa enemmänkin.
Olen jo pari poistanut, kun tiedän varmasti että ovat poistuneet Napsusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 18:53

Miulla 15 kaveria. Joidenkin kanssa viestitellään enemmän kuin taas joidenkin toisten, näinhän se yleensä menee.
Yksi näistä miun kavereista on niin "kuollut" että ei ole minkäänlaisia tietoja itsestään, eikä myöskään osallistu Napsutteluun. Pitäisiköhän asiasta hälle huomauttaa vai poistaisiko ihan kylmän viileesti ??
Kavereita on aina mukava saada ja jokainen viestittelee just sen verran kun omaan aikatauluun käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2009 - 19:03

18 kappaletta joista jokainen on esittänyt minulle kaveripyynnön ja mielelläni sen vastaanottanut.

Lisätty: 11.08.2009 - 21:40

Juuri äsken tuli yksi lisää. Kiva saada uusia kamuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 19:07

Mulla on muutamia kavereita, nyt kesäaikana pikkusen hävettää kun en ole ehtinyt kirjoittaa, mutta pitkä talvi tulee silloin pidän kavereistani parempaa huolta ja kirjoittelen, en ole pitänyt edes kesälomaa tänä vuonna kuin yhden päivän, näyttää meidän alalla olevan kiire aina. Tosin kesästä pitää nauttia esim olla ulkona ja luonnossa niin paljon kuin suinkin aikaa on. Marjatkin pitää kerätä ja semmoista, mutta iloista kesää kaikille. Illat pitenevä syksyllä, silloin on aikaa kirjoitella.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 19:55

Kolmekymmentä näkyisi olevan.
N. puolet olen itse pyytänyt, kun vastaus on ollut mielestäni erityisen osuva.
Monelle olen varsin "kuollut", kun en ole keksinyt asiaa, jos on osunut silmään vain sen kerran, kun olen kaveriksi pyytänyt.
Muutenkin tämä viestipuoli tahtoo unohtua. Minulle saa toki viestiä, jos vähänkään tuntee aihetta. Itse olen niin ujo aloittaja. (ja laiska).
Susi näkyy poistuneen varsin pian tultuaan ja Gr...in profiili vasta hiljakkoin.
Itse en poista ketään. Eihän sitä ikinä tiedä, jos vaikka vielä joskus innostuisi kirjoittamaan, että "Mitä kuuluu?" Eihän nuo tuolla mitään häiritsekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2009 - 21:42

En ole laskenut eikä sillä ole mitään merkitystä minulle onko niitä 1 vai 100. Enemmän merkitsee kaverit joiden kanssa voi todella harrastaa ja matkailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.08.2009 - 23:30

kuusi näyttäisi löytyvän :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 10:10

20, mut varmaan melkein puolet ei käy täällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 11:24

en ole kans laskenut , mutta on paljon sellaisia jotka ei ole täällä näkynyt , en poista myöskään ketään, ei minua haittaa vaikka tuolla kamulistalla ovatkin.. on kiva kirjoitella ain välillä kuulumisia ja lisää saa tulla kamujakin.. :)