miksi Facbookki ei toimi niin kuin pitäs,en saa testejä tehtyä en myöskään joitakin juttuja siellä tokokuussa vielä pelas mitä

tapahtui sen jälkeen?En tiedä miten kirjautua uudelleen että ottaisi tiedot pois. ja laittais uuden sähköpostiosoitteen auttaisko sekään siihen.

Lisätty: 08.08.2009 - 15:57

Jos teen jonku testin missä tulee tulos sen kyselyn jälkeen ja sit siinä lukee okey. sit kun painan sitä nappia et pitäs tallentua minun omaan profilii sivuun niin ei millään mene sinne vaikka kuinka yrittää. sama on nyt viestin kirjoittamisessa siellä jollekin ystävälle ei sitä saa millään lähetettyä kaverille. et uskon että jossain muussa on nyt vikaa kun tietokone on uusi tällä hetkellä ei siis ole siitä kiinni ainakaan. EN TIEDÄ MITÄ MINUN TÄYTYY TEHDÄ ETTÄ SE PELAIS JÄLLEEN???????

Avainsanat: mitä tapahtui facbookille toukokuun jälkeen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2009 - 21:33

Miul oli kans eile ongelmia niitten testien kans.Normaalisti pääs vastaa kysymyksii,mut sit ku tuli tulos ni länttäs sen tuloksen päälle pienen laatikon "internet explorel ei voi näyttää sivua" tai jotai vastaavaa.Tänää en oo niit testei kokeillukkaa.Kirjautumaa pääsen kyl ihan normaalisti ja pelaamaa beweljediä.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE. TÄYTYY KATSOA MIKÄ AUTTAIS SEN KANSSA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2009 - 12:03

eilen oli uutisissa että facebookkiin ja twitteriin oli tehty hyökkäys,johtuisikohan siitä että ongelmia on.
mutta mitä testejä tarkoitat?
jos kuitenkin pääset kirjautumaan facebookkiin, niin kyllähän sinä voit sinne uuden tilin tehdä, kunhan käytät eri nimimerkkiä ja emailia. oletko kysynyt facebookin tuesta, mikä siellä mättää?

Lisätty: 08.08.2009 - 16:33

oliko siinä vanhassa eri käyttis kuin tässä uudessa, jos siksi ei toimi. josko poistat sen vanhan ja lataat uuden ja kirjaudut entisillä tiedoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.08.2009 - 12:12

Miulla toimii ainakin oikein hyvin, höhh, outoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 13:48

Minullakin toimii ihan hyvin, viikko pari sitten oli jotain ongelmia, esim. keskustelu ei toiminut, mutta nyt toimii ihan ilman häiriöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 15:24

Toisinaan se naamakirja sekoilee jotain omiaan. Minulla useasti sillä tavalla, etten pysty poistamaan sovelluksiani :( Ärsyttävää. Ja sitten kun yrittää saada apua.. ei sitä saa mistään.
Niin, eli sinä et pysty siis edes kirjautumaan sisään sinne vai?
Jos haluat käyttää toista sähköpostia, luulisin, että sinun tulee luoda uusi profiili eikä se auta pääsyyn vanhaan profiiliin. Hmm.. Mutta kerrotko vähän enemmän, niin koitetaan ratkoa ongelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2009 - 17:39

Tämmösen kyssärin lähetin Facebookin ylläpidolle: Description of problem: Links doesn´t work in my site and I can´t join any groups because nothing seems to happen if I click the mouse button. Also I can´t delete any applications.

Ja näin vastasivat:
We are aware of the problem that you described and hope to resolve it as soon as possible. Sorry for any inconvenience. Let me know if you have any further questions.

Eli ei välttämättä ole omassa koneessa vikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 00:56

mulla ainakin toimii ihan normaalisti.. jotkut on sanonut, että kun kielenä on suomi niin on ollut jotain ongelmia