Tekeekö mielesi juuri nyt lähteä ulkomaanmatkalle ?

Minä en nyt malttaisi millään lähteä. Siis en kerkiä, kun on niin paljon kaikkea muuta tehtävänä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2009 - 19:52

Ei tule pieneen mieleenkään nyt lähteä mihinkään suomesta. Suomen kesästä nautin olkoon se sit millainen hyvänsä. Ja nyt ainakin on niin mahtavat säät täällä kuopion kupeessa, että ei minnekään tarve lähteä.
Kysy sit uudestaan kun tulee talvi ja kylmä ja on pimeää =)

Kysyjän kommentti

Jos voi valita, niin kesällä Suomessa, ja talviaikaan sitten matkaillaan. Kaikkihan eivät voi sitä valintaa tehdä, koska on työt ja lapset ja lasten lomat. En minäkään ennen päässyt talvella lähtemään, mutta nyt pääsen. Joten kesän olen sitten kyllä Suomessa !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 06.08.2009 - 19:07

Tekee, todellakin tekisi mieli hypätä seuraavaan lähtevään koneeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:09

pari kuukautta sitten pistin passin hyllylle ja uhosin etten ainakaan kolmeen kuukauteen siihen koske, vielä ei ole tullut edes mieleenkään ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:09

No mikä ettei,mutta kun on perhettä ja rahatkin huvenneet jonnekin taivaan tuuliin,niin ei vain ole mahdollisuutta lähteä matkailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:12

ei kylläkään tee, ihan tuo viikonlopun reissu tuonne valasrantaan riittä sekin on n.1t ajomatkan päässä, jotta nautin suomen suvesta vielä täysinrinnoin.. :)) 25+ hellettä on ihan sopivan lämmin minulle ...ja sitä on nyt ollut täällä muutaman päivän, jotta ei senkään puoleen tarvitse lähteä kotomaata kauenmas..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:15

En minä nyt malttaisi mihinkään lähteä, pihakin on kauneimmillaan koko kesän raatamisen tuloksena, nyt kotona vaan haluan olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:42

Nyt ei tee mieli lähteä. Riittää kun menen takapihalle, siihen paistaa todella hyvin ja vilvoittelen välillä suikussa. Grillaan samalla ja juon jääkylmän oluen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2009 - 19:47

Jospa sitä rahaa olisi ruhtinaallisen paljon, niin lähtisin vaikka lokakuussa. Nyt parhaaseen kesäaikaan ei tee mieli lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 19:49

Matka hyvään kohteeseen ulkomailla kiinnostaa aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 20:15

Eipä nyt tee mieli ulkomaille, mutta saas nähdä sitten syyskuun alussa, kun kesäloma alkaa...tosin taidamme päätyä vaeltamaan Suomen Lappiin tällä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 20:27

Tekee mieli lähteä, miehen veljen tyttö lähti eilen poikaystävänsä kanssa kahdeksi viikoksi Ixiaan. Täytyy tässä odotella ensi kesään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 20:45

no arvaa??!! tekisin mitä vain, että pääsisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 20:49

Tähän aikaan vuodesta keski-euroopassa viikko kiinnostaa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:02

Ei niin vähääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:07

Ainahan se mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:16

Voi, kyllä tekee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:33

Kyllä lähtisin jos vaan voisin.. Aina olisin valmis lähtemään, ihan mihin aikaan vuodesta vaan.. Minua on kyllä sellainen kärpänen puraissut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 21:47

Kesällä en halua lähteä Suomesta minnekään. Nytkin päivällä aurinko paistoi. Vesille ja mökkeilemään, sitten kun syyssateet ja talvi tulee ehtii kyllä ulkomaiden lämpöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:01

En lähtisi kesäaikana..tänäänkin rannalla aurinkoa ottamassa..
Lähden vasta Lokauun puolessa-välissä 2:deksi viikoksi..sillon on ihana lähteä..syksyä pakoon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 22:12

No ei nyt juuri tällä viikolla tai edes lähipäivinä kun ovat luvanneet Suomen kesän jatkuvan. Mutta kun taas pimeä ja kylmä sade vihmoo niin VARMASTI TEKEE!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.08.2009 - 23:01

Kyllä! Ehdottomasti, matkakuumetta ollut jo kauan, rahaa vaan ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 02:00

Isäni asuu Vancouverissa,sinne verisiteet vetävät.Helpommin sanottu,kun tehty!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 01:28

Jos rahaa vaan olisi, niin lähtisin melko varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 09:30

Näin kauniina Suomen suvena ei tee mieli ulkomaille, yleensä mulla nää matkustusmieliteot ajoittuvat tuonne pimeeseen syksyyn tai vuodenvaihteen jälkeen, kun on (mahd.) kovat pakkaset:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 22:32

Tekee,vaikka reilu kuukausi sitten palasin Kreetalta...haaveilen jo ensi kesästä ja seuraavasta matkasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2009 - 23:32

Aina on matkat mielessä.