Omantunnon kysymys napsuille;pitäiskö mun vaihtaa profiilikuvaani,kun te luulette näämmä mua ihan pöljäksi?

Noh,jokatap.en tee sitä ihan heti,kuuntelen gallupin tai ovensuukyselyn tuloksia ja siitä vedän jos vedän kauaskantoisia johtopäätöksiä,sitä paitsi nyt mulla on kiirus.P

Lisätty: 30.07.2009 - 13:54

Noku,kys.oudosta puhelusta tuli niin überhuolehtivaisia kommentteja,enhän mä ikinä kertois mitään puhelimessa tai johonkin puhelingalluppiin ihan puutaheinää,mutta tuli vaan siitä mieleen et luulette mua ihan pönttöeinariksi ;-( mitä en ole :-).Kiire jatkuu,juna lähtee kohta;mää lähren tästä T.....n.Hellurei Napsut!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 13:20

en pidä sinua pöljänä , enkä ketään muutaakaan täällä napsus, itseäni kyllä epäilen aika ajoin kovastikki pöljäksi, mutta tuo kuva on kyllä hyvä... jotta voit sen vaihtaakkin , jos siltä tuntuu, mutta ei minua haittaa vaikka sen pidätkin...:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 13:22

Ei kai kuvan perusteella ketään voi pöljäksi sanoa , etkä ole kirjoituksissakaan pöljä, ihmettelee hän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 13:45

Ei tietenkään, minun profiilikuvani paljastaa ainakin että olen ihan täysi tyhmä höperö mutta ei haittaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 13:45

onkos joku sinua mollannut? mielestäni tuo on ihan hauska kuva, enkä pöljyyteen viittaavaa ole huomannut sinussa enkä muissakaan napsulaisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 13:46

En ole yhtään edes ajatellu sinusta sellaista. mulle se on ihan sama mikä kuva sulla on siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 14:11

Ei se mitään merkitse, millainen kuva on. Pääasia, että viestit on fiksuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 14:24

Ei kukaan luule sinua "pöljäksi"
Kuvan vaihtamisesta: jos itse tykkäät kuvastasi niin anna sen olla.
Muiden mielipiteellä tässä kohdin ei taida olla kummoistakaan merkitystä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.07.2009 - 14:47

En luule, eikä vastaukseni tarkoituskaan ollut tehdä sinua pöljäksi. Anna kuvasi olla minun puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 15:15

Pöljä sulla on omassa päässäsi kuten ed.selvinny niin ei sua kukaan pöljänä pidä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 15:34

En ainaskaa minä pöljänä pidä muita kuin itseäni silloin, tällöin ja toisinaan. Alussa luulin sinua mieheksi, kun olen jotenkin tottunut, että Pate on miehen lempinimi, sorry. Tarkistin kyllä senkin jo aikoja sitten joten ainakin minun puolesta voit kuvasi säilyttää tuollaisenaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 17:43

Hieno on kuvasi, etkä ole sen pöljempi kuin kukaan muukaan täällä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 18:04

Hetkinen,hetkinen,sinä oletkin siis nainen. Kuten Mariaana53:kin, minäkin luulin sinua mieheksi. Eli minä se taidan pöljä tällä kerralla olla :D Pidä kuvasi, se on söötti ukko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 19:48

Jotta valinta ei olisi Sinulle liian helppoa, täytyy jonkun puolustaa profiilikuvan vaihtoa. Ilmottaudun tuoksi urhoolliseksi.!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 19:56

Ei kuvassa mitään vikaa ole, anna olla vain. Laitan itsekin kuvan myöhemmin, kun löydän hyvän. Ja saan ne ulos tuhoutuneelta koneelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 20:23

Terppa pönttöeinari =)
Et sie oo sen pöntömpi kuin muutkaan.
Vaihda kuva jos itsestäsi siltä tuntuu, mutta miusta tuo on ihan hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:11

Jatka vain valitsemallasi tiellä, niinkuin me muutkin pöljät.....Pöljälle tullaan muuten pönttövuoren läpi tiesitkö sen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:27

ei kuva miestä pahenna jos ei mies kuvaa (sama pätenee naisiin) kuuluu vähän mukailtuna vanha sananlasku ...

- eli mitäpä suotta vaihtelemaan, vanhat vaan häkeltyy jos tauluun ilmestyy uusi pärstä -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 22:00

Voit lähettää oman kuvasi minulle vaikka privasti,
osoiteen saat kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 22:13

Ihan kiva profiilikuva,mutta jos haluat vahtelua,niin vaihda.. Minä olen kerran vaihtanut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 22:16

No voi hyvät hyssykät. Kaikkea sulle tulee mieleenkin. Tuohon kuvaan olen tottunut minäkin, anna olla. Et ole yhtään pöljämpi kuin me muutkaan. Tasaisen pöljää porukkaa ollaan kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 22:23

Hauskahan tuo kuvasi on. Mutta onko se näköinen ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:47

Toimit niin kuin hyvältä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 00:48

noooooooooooooooooooooo.. älä vaihda

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 01:58

Vai pöljä? Onhan täällä Uunokin.