Vielä kysymys Skype'stä. Läppärissäni (Acer Aspire 9520) on webbikamera. Pitääkö vielä hankkia jotain (Skype-ohjelman lisäksi)?

Lisätty: 30.07.2009 - 10:19

Kuulokkeitakin kyllä löytyy - pitääkö niitä sitten välttämättä käyttää Skype-puhelun aikana? Onhan läppärissä jonkinlaiset kaiuttimet ja kai mikrofonikin.

Avainsanat: internetpuhelut internet skype

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 11:47

Headset= kuuloke mikrofoni systeemi on hyvä, mikki on aina oikeassa paikassa ja kuulet vasta puolen hyvin, ja vain sinä kuulet vasta puolen eivät muut huoneessa olijat, ja estyy ikävä äänen kierto ilmiö, muuta et tartte, PS- windows live messenger- toimii myös erittäin hyvin samassa tehtävässä ja plussaa vielä= voit kirjoittaa samalla viestejä sekä mahdollisesti laittaa valokuvia sekä voitte vaikka yhdessä selailla nettiä, ja eikä siinä kaikki = esim opastus mielessä voitte olla samalla sivulla netissä ja näet saman minkä vasta puolikin ja voit opastaa "livenä" esim jotain lataus ongelmaa tms, ja kaiken aikaa voitte riemukkaasti jutella keskenänne ilmaiseksi vaikka viikon yhteen menoon, ( Hitto olenkohan väärällä alalla miunhan pitäs olla Windows,n myynti miehenä, heh heh) toivottavasti sait tietoo tarpeeksi.

Lähteet:
finnish.toggle.com/lv/group/...senger.htm

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 10:08

tarviitkos kuulokkeet ne maksaa siin 10e ... ainakin minun maksoi..jostain gigantista ostettuna, mutta minul ei viellä ole tuota skypeä täs läppäris...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:27

minun läppärissäni on integroitu webbikamera, mutta siitä huolimatta käytän erillistä kuuloke-mikki systeemiä, mielestäni toimii paremmin niin, ei kaiu äänet vastapelurin tai oma ääni

en ole tilannut skype-kaupasta, vaan ostanut junttilasta ( =Anttila) tai jostain muusta kaupasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:07

Mitä tarvitset päästäksesi alkuun?

Jotta pääset alkuun Skypen käyttämisessä, tarvitset luonnollisesti tietokoneen ja siihen kaiuttimet ja mikrofonin. Hyvä vaihtoehto on kuuloke-mikrofoni-yhdistelmä, mutta huumorintajuisia retroilijoita saattaa ihastuttaa myös viime joulun lahjasuosikki, vanhanaikainen tietokoneeseen kytkettävä luuri. Voit myös hankkia Tainan lailla webbikameran, jolloin Skype muuttuu näköpuhelimeksi.

Kun olet varmistanut, että sinulla on kaikki tarpeellinen, voit ladata ohjelman ilmaiseksi osoitteesta skype.com. Ohjeet löytyvät myös selvällä suomen kielellä, ja ohjelman lataus opastetaan sivustolla kädestä pitäen. Kun ohjelma on asennettu omalle koneelle, itselle varataan Skype-nimi, esimerkiksi oma nimesi, ellei se ole jo jonkun toisen käytössä. Kukaan muu ei voi varata samaa Skype-nimeä kuin sinä. Tämän jälkeen voitkin ottaa yhteyden keneen tahansa ohjelman käyttäjään ympäri maailmaa.

Lähteet:
plaza.fi/ellit/koti/kodinhoi...najaisista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:46

mulla ei ainakaan ole mitään.. kamera ja mikki on koneessa joten et tarvii mitään