Tuleeko sähköpostiinne ilmoitus kun saatte yksityisviestin?

Itselleni ei tule koskaan vaikka asetukset ovat kyllä niin että pitäisi tulla. En huomaa katsoa tuota "viestit" kohtaa kuin kerran pari kuukaudessa, ja näin ollen jää aina vastaamatta. Nytkin on taas monta vanhentunutta yksityisviestiä tullut ja en edes tiedä kaikkia mihin ne liittyvät. Nöyrä anteeksipyyntö niin Soinnulle, Patelle, Taitavalle kuin monelle muullekin...

Avainsanat: yksityisviesti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 21:34

ei tule sähköpostiin mitään ilmoituksia napsusta. katsastan aina silloin tällöin nuo viestit..eipä sinne ole pitkään aikaan mitään tullutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 21:34

Kyllä tulee ihan normaalina viestin ilmoituksena. Sitten sp:ssä näkyy että se on Napsuun tullut viesti.

Lisätty: 29.07.2009 - 21:36

Minulla on sp yhtaikaa auki, joten kuulen heti kun viesti tulee. Olen laittanut vielä 1 min. välein ilmoitettavaksi.

Lisätty: 29.07.2009 - 21:59

Mene Oma Napsu ja siellä sähköpostiasetukset. Katso oletko ruksannut näiden viestien kohdalle ruksin. Jos et, niin laita. Pitäisi pelata sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:38

tulee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 21:38

Tulee ilmoitus joka ikisestä viestistä ja hyvä niin. Joskus nimittäin oikein odotan jotain tiettyä vastausta viestiini, ja tiedän heti mennä sen lukemaan, kun näen sen tuossa alapalkissa, että viesti on tullut. Se tietysti edellyttää että sähköpostitili on avoinna, mikä minulla on auki koko ajan kuin napsukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:38

tulee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:39

Kannattaa ottaa yhteyttä Napsun ylläpitoon ja kysästä asiasta, muistaakseni jossain vaiheessa laitoin heille, et haluan kaikki napsuviestit tulevan mun sähköpostiini ja sen jälkeen toiminut ihka OK...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:48

Minulle tulee aina viesti, kun olen saanut viestin Napsussa. Sinnö lukee"Olet saanut uuden viestin Napsussa". Niitä on kiva availla ja lukea. Mukava tapa aloittaa aamu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:49

Ei ole kertaakaan tullut. Ihan sattumalta sitten huomasin koko viesti-osion..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:02

Toki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:11

Kyllä on alusta pitäen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:43

No nyt kun kysyit, eipä ole koskaan tullut, en kyllä muista mitähän asetuksiakaan on tullut laitettua, pitääpä tarkistaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:43

Kiitos kiitos samoin chumba;kantsuu ruksata se viesti-ilmoituskohta,en minäkään muuten omanapsunviestit-osuutta tarkistele,viestejä onkin kiva saada,niinkuin ennen vanhaan postikortteja matkoilta,no ei sama mutta sinne päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 01:08

kyllä tulee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 05:37

en ole laittanut ruksia siihen kohtaan, ei tule viestiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 06:12

Tulloo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 07:00

Kyllä tulee omaan sähköpostiin viesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:24

tulee minulle kakkea muutakin viestiä napsussta, joka tapahtuma ilmoitetaan siellä s.postissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:27

Tulee ilmoitus uudesta viestistä, uudesta vastauksesta ja siitä, että oma vastaukseni on valittu parhaaksi tai että saan valita itse parhaan vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:34

Kyllä minulle tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:02

välillä tuli napsun ilmoitukset, mutta ei tule enää poistin ne sähkäpostiasetukset itseltäni,koska sähköposti täytyy helposti niillä.