Monestiko joku kysymys tai vastaus johdattaa teidät muistojen arkistoihin?

Itselleni palautui tuosta mopo/skootteri kyssäristä mieleeni ensimmäin (ja viimeinen)koeajo pappatunturilla, tein sen omasta mielestä erittäin salaisesti pitkin kylän raittia.

PS. älä tuijota kategoriaa, taas yhtä kaivattaisiin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 21:09

Hyvin usein tulee kysymyksestä mieleen muistoja, ja sitten itse vastaus tahtookin lipsua sivuraiteille, kun alkaa menneitä muistelemaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos, ne kultaiset muistot.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 21:04

Aika monet kyssärit,jotka on saaneet mut muistelemaan.Kiva kirjoittaa hymyssä suin vastauksia,hyviä muistoja selvästi.Kiitoksia niistä matilda&hurjatta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:28

harvoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:54

Aika usein tulee mukavia muistoja mieleen. Ihme kyllä, ei oikeastaan koskaan mitään ikäviä juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:07

Muisteleminen on mukavaa. Olen joskus ihan tarkoituksellakin laittanut sellaisia muistelukysymyksiä, koska vanhojen asioiden muistelulla on terapeuttinen merkitys. Oikein näin mielessäni trolleybussien kuljettajan Topeliuksenkadulla kadet ylhäällä yrittämässä saada sarvia paikoilleen. Melkein tunsin nenässäni Taka-Töölön tuoksun, asvaltin ja autojen pakokaasut nenässäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:07

Todella harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:55

en nyt varsinaisista muisteluista tiedä, mutta välillä ajatus kyllä lähtee harhaileemaan ihan uskomattomille poluille näitä lukiessa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 01:12

Aina silloin tällöin, ei usein kuitenkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:31

toisinaan, tänä aamuna viimeksi aloin oikein muistelemaan niitä lapsuuden aikoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:43

aina joka kyssäristä saan muisteloita , joten tehkää vaan lisää hyviä kysymyskiä....