Nyt ihan hävettä vai mitä? Kun kysyin Idan koiran seikkailusta. Olisi pitänyt lukea edellisen kysymyksen vastukset,sorori vaan..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2009 - 22:55

Kuule liisukka, älä sinä välitä, ei se villekään välittäny !! No, mulle sattuu monesti niin, etten katsele vastauksia ja vastaan sitten samanlailla kuin joku jo on vastannut.. Tekevälle sattuu. Jos ei tee eikä kysy mitään, niin ei sitten satu mitään ja sitten kukaan ei kysy mitään..Ole rauhassa ja jatka kyselyjä ;O

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2009 - 23:12

Kiitos vihjeestä. Yritämme raportoida kysymäsi omituisuudet pikimmiten. Posti ja eduskuntatalohan ovat melko lähellä toisiaan. Niillä on pakko olla jokin yhteys.

Täällä ei hätä lue lakia. Jos on jotain kysyttävää, niin antaa palaa vaan. Ne vastaa kysymyksiin, jotka haluavat eli No hätä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 23:35

Onkohan minultakin jäänyt jotain havaitsematta, kun en yhtään tiedä mistä on kyse. Että sorry vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.07.2009 - 09:50

Älä ollenkaan siellä häpeile. Minä olin käynyt vastaamassa vasta kysymyksesi jälkeen. Katsos kun vastailen aina siitä eteenpäin mihin viimeksi olin jäänyt. Joten ei mitään hätiä, "ratkaisukin" on paperilla, eli kävin kertomassa koiramme ihmeellisistä seikkauluista "pihallasi". Odotas kun tuo sushukka tulee käymään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2009 - 10:15

Älä välitä Liisukka,muillekkin sattuu lipsauksia,kyllä sinä tästä toivut.