Miksi ihmiset jättävät sovitetut vaatteet nurinpäin,usein lattialle sovituskopissa?Kuka käyttäytyy näin kotonaan?Miksi,kysyn vaan?

Avainsanat: sikamainen käytös kaupassa piiat korjaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 10:19

Kopin lattialla en ole vaatteita nähnyt, mutta niissä koukuissa kyllä. Kyllä se näin on, että me vanhat muijat viedään ne takaisin sinne mistä on otettukin, mutta taas kerran tämä paljon parjattu nuorempi ikäpolvi jättää ne mihin sattuu. Se vaatteiden etsiminen on ihan kauheen näköistä. Repivät ne tangoista alas, olen jopa erään nähnyt pyyhkivän kätensä uuteen puhtaaseen vaatteeseen. Ei minkäänlaisia käytöstapoja ole ihmisillä. Kaikki jätetään lojumaan siihen, mihin sattuu kädestänsä jättämään. Kotona varmasti samanlainen meininki heillä.

Kysyjän kommentti

Jeps,mutta sanoisin näin tekevän ihan fiksun näköisten ihmisten yleensä naisten,mutta on mukana miestenkin vaatteita,luulen asenteet olevan vikana näillä,jonkunnäköistä nöyryyttämistä>kyllä piiat korjaa!Sanon aina kauhistellen,että näinhän sitä kukin on kotonaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2009 - 00:37

saankohan mä nyt turpiini,

mutta kuitenkin rohkenen epäillä, että tollasta sattuu nimenomaan siellä naisten sovituskopissa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 01:16

Olen samaa mieltä. Tuletko Pate käymään kylässä?

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 23.07.2009 - 02:24

ihmisillä on liian kiire seuraavaan paikkaan ja he viskasevat nopiasti vaatteet joita ei tarvitse lattialle. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 03:20

Samaa ihmettelen itsekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 05:31

täytyy tunnustaa,
en koskaan ole niin tehnyt.
laitan kiltisti vaatteet takaisin samaan rekkiin / hyllyyn / tms.
mistä olen ne hakenut

olenkohan vähän nynny?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 06:14

Murkuilta jäävät useinkin vaatteet juuri noin.
Miksi, se onkin kiusallinen kysymys. Kasvatus epäonnistunut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 07:06

Kyllä minä ainakin ne myymälän puolelle palautan.Jossain isoimmissa kaupoissa sovituskoppiin mennessä näytettävä henkilökunnalle vaatteet,joita aiot sovittaa.Kappalelemäärän mukaan saat numerolapun.Eli sinulla on oltava sama määrä vaatteita tullessa kuin mennessä.Ei jää sovitus kopin lattialle,eikä pysty varastamaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 07:07

Ihmiset on vain niin huolimattomia,oikein ärsyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 07:13

Kaupoissa tapahtuu muutakin , jätetään tavarat minne sattuu, jos ei haluakaan jotain ostaa, vaikka kärryyn on sen jo ottanut, syödään ja juodaan kaupan sisällä ja tyhjät pullot ja kääreet laitetaan takaisin hyllyyn . Ihmiset ovat tulleet sellaisiksi nykyään että minä vaan , heti , minun ei tarvitse säännöistä välittää , vanhempien syytä kun minut tekivät. Joskus kaupassa kauhistelen ihmisten toimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 08:33

Monissa liikkeissä on rekki
mihin voisi sovitetut vaatteet jättää
mut se on toisille tosi työllöstä
vaikka olisi vain kaks metrii matkaa ne asettaa telineeseen
ajattelisitte henkilö kuntaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.07.2009 - 09:47

Olen huomannut saman paitsi että niitä roikkuu naulakoissa - kiitos älykkäiden sovituskoppien rakentajien - ja minulle tulee aina sellainen tunne, että juuri sellainen ihminen vähät välittää toisista ihmisistä. "Mikä minä olen niitä pois viemään, tehkööt ne joille siitä maksetaankin." Kuvan antavat tällä tapaa myös itsestään. Tuskin he kotonakaan järin siistejä ovat. Toinen mihin olen valitettavan usein kiinnittänyt huomiota on se, että jos vaaterekkiä penkoessa jokin vaate putoaa lattialle, sitä ei nosteta takaisin ylös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 10:48

Mun pikku poika, hahhahhh.... ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.07.2009 - 13:19

Teinit monasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 19:35

Miekin oon se vanha, nynny akka, joka vie sovittamansa vaatteet takaisin sinne mistä ottanutkin.
Osa ihmisistä ei vai välitä, eikä ajattele nenäänsä pitemmälle, ei ota huomioon muita ihmisiä.
Teinit useensa jättää vaatteensa nurin ja sikin sokin.
Alkukesästä käväisin ystävättären luona ja hänen 18v tyttären huone oli kuin pommin jäljiltä.
Vaatteita pitkin lattioita, tuolin ja sängyn päällä, jalalle ei löytynyt paikkaa lattialta !!
JÄRKYTTÄVÄ !
Oma tyttäreni on aina ollut siisti ja tarkka järjestyksestä.

En tiedä mikä tuohon sovituskoppi kaaokseen avuksi. Ohje- ja kieltotauluja tuntuu olevan jo mutenkin liikaa, että niihin sokaistuu eikä enää lue niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 21:27

Siinä sen vapaan kasvatuksen tuolos! he he.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 22:40

En tiedä ketään, kuka niin tekisi. Leimaamatta ketään sanon vaan, että sellainen ihminen kuvittelee olevansa muiden "pomo". Haluaa edes jossain olla toisten yläpuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 10:41

en ole täällä kylläkään törmännyt tuolaiseen ilmiöön, liekö sitten jossain isoissa kaupoissa noin käyvän, mutta mitä ihmettelen on , jos joku ostaa esim. lihaa niin jättääkin sen sitten jonnekkin lämpöiselle puolelle, no toivottavasti ei henk.kunta vaan kanna sitä sitten omalle paikalleen, kun mikroobit siinä jo suhisee täyttä vauhtia... tuollaiseen olen törmäillyt ja miettinyt, et minnekös se liha siitä sitten joutuu.. ?