Kun vastaat puhelimeesi, niin onko sinulla aina muistiinpanovälineet lähelläsi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 18:09

Ei yleensä, tarvittaessa nauhoitan puhelun.
Jos etukäteen tietää että kynää tarvitsee niin tietysti silloin.
Muuten puhelu on kaupungilla kätevintä nauhoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 17:03

Ei ole, ja varsinkin kynä on aina kadoksissa tai siitä on muste loppunut.
paperiksi käy sanomalehden nurkkaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 17:32

jaa kun vain olisikin, yleensä kynä hukassa tai kalenteri laatikossa.
mutta sähköpostilla yleensä myös asiat hoituu. silloin voi siirtää tiedot talteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 17:43

Ei ole ja harvoin tarvitsen omaan puhelimeen vastatessani muistiinpanovälineitä.
Itse jos soitan esim lääkäriaikaa tai kokeiden tuloksia, silloin varustaudun jo ennakkoon kynällä ja lehtiöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 17:45

Ei varsikaan lenkillä ollessani.Kotonakin kynää joutuu yleensä jonkun aikaa etsimään.vaikka niitä on useampia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 17:51

kaikki ain hukas, jos pitäis ottaa jotain ylös , oikein harmittaa , kun saa paperin palaakin etsiä, jot sais muistiin tärkeitä asioita...miksikös aina silloin , kun tarvitsee kynää ja papruu niin ei niitä löydä, mutta kun ei tarvitse ne ovat silloin jo jopa tielläkin olevinaan.. .tai vääräskohtaa..:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 17:56

kyllä on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 18:38

Luotan muistiini, tärkeimmät jos tulee jotain sovittua kirjoitan ylös, päästyäni kynän luo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 18:53

kyllä minulla on kyniä ja silmälaseja monessa paikassa ja muistivihkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.07.2009 - 18:59

Jos olen toimiston puolella ja vastaan kiinteään, niin silloin useimmiten on. Kännykkään vastatessa joudun joskus etsimään paperia ja kirjoittamaan ylös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 19:13

Ei ole,mutta pyydän sittajaa lähettämään teksti viestinä puh.num ja muuta tärkeää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 19:25

Päinvastoin,ne tuntuu olevan aina kadoksissa kun tarvisi,ja kun ei niin niitä on joka paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 20:12

Töissä on, muuten ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 21:06

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 21:33

Ei, joskus tuottaa ongelmaa kuin jotain pitäisi ylös kirjoittaa ja ei löydä millään paperia ja kynää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 21:43

ei ole, miksi olisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 22:01

Ei ollenkaan aina, mutta kylläkin päinvastoin. Siis kun käytän muistiinpanovälineitä, niin puhelinkin on paikalla/käytettävissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 22:28

Kotona on kyniä ja lehtiöitä mutta muualla ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:23

En tarvi. Hyvällä muistilla pärjää. Taannoin kysyin tilinumeroa, ja oletin muistavani sen. mutta.. niin ei käynyt. Mutta eipä minulla pahemmin ole muistiinpanoon tarvittavia asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:25

Muistiinpanovälineitä käytän, jos puhelut ovat tärkeitä esim. työpuheluita ja sähköpostia jos tarvitsen tarkempia tietoja. Tärkeät paperit menevät sitten kyllä aina postin kautta, koska eemelin turvallisuuteen ei voi niissä asioissa luottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:28

no ei, yleensä ikinä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 00:01

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 00:07

liikenteessä ei melkein koskaa,
koti/työtiloissa lähes aina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 01:27

Nykyisin on aina toimiva kynä matkassa.
Käytäntö on opettanut, että muistin varaan ei kannata jättää itsestäänselvältäkään vaikuttavaa asiaa. Juuri sellaisen sitten unohtaa, kun ei keskity.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 08:48

Työpaikalla tiestysti on lähellä, myös kotona saatavilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 11:48

Ei ole. jos tarvitsee laittaa jotain muistiin niin sit haen ne itselleni pöydälle.