kova kokoonpano(kö)

Nyt kysyisin tämmöstä että pyörisikö far cry 2 täysillä tämmösellä kokoonpanolla:
AMD athlon 7850 x2 2,8ghz
4gt muistia
Radeon 4850 1gt
Ja mahdollisesti tietoa että toimiiko gta iv kanssa tuolla kokoonpanolla

Lisätty: 16.07.2009 - 20:35

Hups tuli anonyyminä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 22:04

Far Cry 2 on yksi tämän vuoden odotetuimmista ja näyttävimmistä PC-peleistä.
Minimikokoonpano:
CPU: Pentium 4 3.2 Ghz, Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500+ tai nopeampi
Näytönhjain: NVIDIA 6800 tai ATI X1650 tai nopeampi, Shader Model 3, 256 Mt muistia
Muistia: 1 Gt

gta iv
Kone vaatimukset :
1Gb muistia tai enemmän
Radeon HD 2600 näyttis tai parempi
GeForce 8600GT tai parempi
Intel C2D E2200 2.0Ghz tai parempi
AMD vastaava tai parempi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 01:51

Sinun koneestasi ei ilmennyt kaikkia tietoja, mutta näyttäisi tuon pohjalta että suoritin on koneessasi alitehoinen pelin vaatimuksiin nähden. Tarkoittaa sitä, että peli ehkä? lähtee käyntiin, mutta pelaaminen tökkii. Tulosta laitehallinasta tai ota manuaalista kaikki koneesitiedot ja vie ne myyjälle ja kysy häneltä suoraan. Jos hän on sitä mieltä, että toimii, niin ota hänen nimensä ylös ja osta peli avokaupalla, että voit palauttaa sen, jos ongelmia ilmenee asennuksen jälkeen.