Napsuun on helppo kirjautua mutta jos ei ole mitään aktiivisuutta niin eikö ylläpito voisi poistaa tietyn ajan kuluttua?

Kiva tietysti lukea viestejä, mutta minuusta se ei ole Napsun alkuperäinen tarkoitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 19:36

Olen tässä kyl samaa mieltä kanssasi, kun näyttää siltä et monta tonnosta on käyttäjii, vaikkei heist suurimmast osast ikinä kuulu mitään; vastaa/kysy edes, ilm. kaveri ehkä pyytäny (saikohan siit jotain pisteitäkin kun pyys, muista häntä enää) eivätkä sit ole kuitenkaan aktivoituneet?? Vois poistaa mielestäin, jos ei 2-6kk ole mitteen kommentoinu mihinkään/kysyny/vastannu, ja tarkotan nyt just tätä Napsun kysy/vastaa -palstaa ainoastaan, jot sais sen realistisen kuvan paljonks meit ihka oikeesti on täs napsuttelemas suht koht reaaliajassa, eikös jookos? Ite poistin kavereistani sellaset (muutaman), joist ei oo kuulunu sitten 'alkupaneelin' mitään. Luulen, että kun Ylläpidolle tulee tarpeeks ko. viestejä, niin he sitten puuttuvat asiaan? Ite laitoin heille kyssärin, kun joku kysy jossain vaiheessa, jot ois kiva sellanen ns. seurustelupalsta, jossa vois vaikka 1-2 /useampi keskustella keskenään/vaihtaa ajatuksia, niin sanovatten sieltä, ettei ole tullut muilta tällaista pyyntöä, jolloin he kai katsovat, ettei tällaselle ollu sitten tarvetta??, joten olkaa ihmeessä aktiivisia myös kaikki sinne Ylläpitoon päin, jos siltä tuntuu, kun yhden sana ei pal paina:)

Kysyjän kommentti

Tossa senteessa on asiaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 19:23

Olisihan se aika hyvä systeemi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 19:24

Juuri samaa olen miettinyt, tänne kirjautuu päivittäin väkeä mutta sen jälkeen heistä ei sitten mitään kuulukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 19:27

Tossa olisi ideaa, ylläpidon kannattaisi harkita tuollaista uutta sääntöä.
Mutta mikä olisi se hyvä aika, 1vko, 2vko, 1kk .... ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 19:34

Tuotahan olen ehdottanut varmaan sata kertaa,
olet kaiketi huomannut...?
Jos vuodessa ei kirjoita sanaakaan, niin pois sellainen.
Onhan se tietysti hienoa kun rekisteröityneitä on pian 10'000, mutta kun vain 50 kirjoittelee niin tilannetta pitäisi päivittää kyllä joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 19:34

Jaa meinaatkos että joka yö passissa joku olisi ja vastailis. Onhan täällä kaikenlaisia vastaajia ympäri vuorokauden , ja sääntöjen laatijoita, vastaukset on vähentyneet viime aikoina johtuen kysymyksisstä joita vastatakseen pitää lehti artikkeleita lukea , jotka perustuu hömppään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 19:39

samoin olen miettinyt..kun ajatellaan että käyttäjiä on 5 732 ni kuinka moni on aktiivisesti tuosta porukasta kysellyt ja vastaillut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.07.2009 - 19:43

Totta on. Käyttäjiä olisi muka 5700 ja risat. Mutta sellaisia joilla ei ole yhtään pistettä, on kutakuinkin 3000. Joten noi kaikki voisi poistaa. Ovat varmaankin sellaisia kuten jonin13 arvelikin, että kaverinsa pyynnöstä ovat kirjautuneet, koska ystävästä saa pisteitä, jos kirjautuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 19:57

miten olis sääntö: pistesaldon keskiarvo putoaa alle 100/kk niin se johtaisi poistamiseen ?

(nollahenkilöt lähtis heti ja valperikin lentäisi ulos 560 kuukauden kuluttua jos ei enää viitsisi vastailla,kysyä tms.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:20

Vähäviisaan ehdotus kuulostaa hyvältä säännöltä. Minä ainakin kannatan. Aika vähän täällä on aktiivisia käyttäjiä ja nytkin kohta suurin osa paikalla.

560 kuukautta ja ulos, mutta kun on ensikertalainen, niin ei tarvii niin pitkää aikaa olla. Eikös se niin mennyt, että rangaistusaika puolittuu? Siis jää ainoastaan 280 kuukautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:34

Ei sääntöjä lisää,vapaehtoistahan tämä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:38

Minun nyt täytynee sanoa, että näin lyhyenkin ajan olen ollut täällä, ja samat aina pyörii:)
Pisteitä en kerää, enkä ole joutanut miettiin sellaista, mutta kiva vastailla ja joskus kysyäkin.
Itse oletin ja olisin halunnut, että jotain konkreettista täältä löytyy. Kaikilla hiukan ympäripyöreitä jutut. Minussa varmaan vika. Huumori sekoitettuna vastaukseen paikallaan. Mutta jottain täällä ontuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 21:46

Kyllä voisi huoletta poistaa. Samat profiilit melkein on mukana. Nukkuvia on tosi paljon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 00:55

taitaa olla poistot vaikeita, eiköhän noista 'kuolleistakin sieluista' ole jotain nimellistä hyötyä sivun ylläpitäjille ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 01:23

ainakin kuolleet vois poistaa? Joo vaikka 3kk olisi hyvä raja, jos ei kontakteja niin pois vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 01:25

Poistot olis vaikeita,mut toisaalta ei lisää sääntöjäkään pitäis olla,mutta mikä on Napsun alkuperäinen tarkoitus:Matkailu-sivusto ja sen ohella kysy/vastaa matkailusta ja muusta sälästä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.07.2009 - 01:44

Samaa mieltä olen, olisi mukava juttu. Tosin toisi ylimääräistä työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 09:30

Luultavasti sivustoa on helpompi markkinoida mainostajille, jos "käyttäjiä" on 5000 kuin 50. Sama ilmiö näkyy Finnpanelin tv-ohjelmatilastoissa. Seurantalaite rekisteröi ohjelman katsojaksi, vaikka vain käväisisi kanavalla. Näinhän käytännössä ihminen tekee, kun mainostauon aikana surfaa kaikki kanavat läpi, niin yhdestä katselijasta tulee moninkertainen määrä katselijoita.
Urheiluseurat ja poliittiset nuorisojärjestötkin mielellään pitävät kaikki joskus liittyneet mukana tilastoissa, olivat he hengissä tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 09:59

Kohtuullinen ehdotus

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2009 - 10:09

Ei se ole minulta pois vaikka täällä onkin enemmän kirjautuneita kuin käyttäjiä. Voihan olla etteivät nämä hiljaiset ole olleet tyytyväisiä tai sitten vain yksinkertaisesti uhontaneet tällaisen olemmassa olon.
Olen ollut huomaavina että aina silloin tällöin kuitenkin joku kauan hiljaa ollut on käynyt vierailulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 10:59

Minusta se on ihan hyvä näin miten on ollut nytkin. on minullakin ystäviä en ole hidän nähnee kysymyskiä laittavan enkä vastaavan kysymyksiin. jos on tosiaan muuta tekemistä. ei minun tyttönikään ole nyt täällä kerennyt olla vaikka tänne ihan äskettäin liittyi. miksi pitä sellaiset pois laittaa, kyllä kait niitä täällä mahtuu olemaan. niin minäkin tulen tänne kun on tilaisuus tulla. ja aina sitä ei ole.