Mitä sulla tulee ensimmäisenä mieleen, kun näet ihmisellä "mustan silmän". ?! En tarkoita ympäri silmän mustelmaa, vaan pienempää.

Lisätty: 11.07.2009 - 19:19

Mulla oli toissa-aamuna oikea silmän alus turvoksissa kovasti ja melkoinen mustelma. On kyllä vieläkin ! Mäkärä varmaan oi napannut siitä palan, koska edellisen illan ja yön tapahtumat olivat muuten aivan selkeänä mielessäni.:D Kuitenkin tuntui siltä, että kohtapa itellekkin piti alkaa selittelemään miten se oli mahdollista ?

Avainsanat: kesä ja kärpäset mäkärät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 15:10

... pistäis pöksyt jalkaan ...

(meilläpäin ainakin puhutaan siitä pienestä mustasta silmästä jolla ei edes näe)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 15:15

katsonut tuhmaan paikkaan tai joku pistänyt silmään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 15:45

Olisiko se kuuluisa rekkamiehen hymy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.07.2009 - 16:32

Kurkkinut avaimen reiästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 16:56

Ennenkuin tutustuin mun läheiseen ystävättäreen,(olin törmännyt häneen aiemmin koiralenkeillä)näin häntä mustan silmän ja paketoidun nenän kanssa.Ihmettelin,kuinka noin kaunis nainen on saanut "turpiinsa"ja noin pahasti.Tutustuttuamme paremmin kuulin hänen olleen autokolarissa,jonka seurauksena ihonsiirtoa kasvoissa ja nenän uudesti muotoilu.Eli monasti luullaan varmasti vaik mitä mustasta silmästä,totuus voi olla toinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 19:20

Tummat silmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 19:23

Tulee mieleen että kellekkä tuokin on mennyt päätään aukomaan,että on saanut turpiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 19:52

Ekana tulee mieleen, samat sanat kuin poikani jostain sano pienempänä, jot; "tuupiin on tullu", heh..., mut sit kun joku kertoo tään tositapahtumansa, niin sit saattaa tuo oma aivoistuskin muuttua:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:09

No ensimmäiseksi tulee mieleen, onkohan tullut nahisteltua. Mutta tosi asiassa mustelma voi tulla miten vain. Olin taannoin 90 vuotiaan mummon kanssa kaupassa, ja kuinka ollakkaan hän kaatui yllättäin, ja seuraavana päivänä silmä ja puoli naamaa oli mustana. Et on niitä muitakin syytä, mistä voi saada mustan silmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:18

Hän on varmaan lyönyt päänsä johonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 23:01

Ensimmäin mielipide,että saanut nyrkistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 00:46

ja kaikista pieninpiä sitten vielä syyttelet, pitäiskö uskoa

(ja uskonhan minä, on vähän kokemuksiakin asiasta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 14:21

Aikainen kotiin tuloaika aamulla yö raveista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.07.2009 - 02:38

Tulisi kyllä tappelu mieleen ihan ensimmäisenä.