Kuinka usein kokeilet jotain uutta ruoka- tai leivontaohjetta?

Vai luotatko tuttuihin ja turvallisiin juttuihin, jotka onnistuu aina?

Avainsanat: ruokaohjeet leivontaohjeet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 22:50

Minä kun laitan ruokaa, se on aika lailla samaa ku ennenkin.. Meillä tuo Saarioisten äiti on tehny aika monet ruuat sillo ku olen töissä. Nyt kun olen kesälomalla, olen ihan hukassa.... En yksinkertaisesti osaa tehdä ruokaa, vaikka aikaa ny olis. =( Inhoan ylikaiken kotitöitä. Vieläköhän nuita koti piikoja sais jostai???

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.07.2009 - 22:54

Joka päivä tavallaan, koska perinteisetkään ruoat eivät ole kahta kertaa olleet saman makuisia. Mutta siis en tee tietoisesti mitään uudella reseptillä. Leivontaa en harrasta. Mitä nyt pannukakkua joskus. Taitaa sekin kuulua enemmän sinne ruoanlaittopuolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:05

Yleensä, jos leivon kokeilen aika usein jotain uutta, ellei tee mieli jotain tiettyä herkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:26

On aika paljon omia sovellutuksia, ei niihin mitään reseptejä tarvita.
Kaikki on tullut syötyä, mutta kaikkia en ole uudelleen tehnyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:31

Käytän harvoin mitään ohjeita, sillä minusta on kiva taiteilla ruuan kanssa. Ripaus sitä ja kourallinen tätä-tyyliin. Onnistuu tai ei, syöty on yleensä kaikki. Joskus tietyissä leivonnoissa tai jouluruoissa saatan katsoa raaka-aineluettelon keittokirjasta. Lehtien ohjeita en keräile enkä noudata niitä. Minusta ruuanlaitosta menee ilo, jos se on ohjeiden varassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 01:06

pelkkää omaa sävellystä ja joka kerta tulee utta keksintöä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 05:56

Kokeilen heti kun saan käsiini jonkun helpon ja maukkaan perus ruoka reseptin, tai jos jokin ystävistäni kertoo vinkin. Sitä täytyy heti kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 07:07

Useimmin pitäisi.Täytyykin nyt viikonloppuna kokeilla jotain uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 08:02

teen "omasta päästä" sapuskat ,
koskaan kyllä ei tule samalaista ruokaa vaikka aineet olisivat samat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 08:32

Kokeilen uusia asioita, ideoita saan esim. matkoilta. Ruokaa laitan kyllä lähinnä vain viikonloppuisin eli ne kokeilut ovat sitten ns. pyhäruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 09:18

Muutaman kerran vuodessa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 10:02

Silloin kun hyvän ohjeen jostain näen niin kokeilen, olen hyvin kokeilunhaluinen ruuan suhteen, leipomukset minulle on vaikeampia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:19

Aika harvoin, ehkä kerran puolessa vuodessa-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 13:50

kyllä tulee aina lehdistä luettua ohjeet , mutta siihen suuntaan yritän tehdä , jos on kotona valmiina niitä juttuja mitä ohjeessa on,muuten omat sitäsuntätä ovat teokseni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 14:57

En ole pitkään aikaan leiponut yhtään mitään. olen ollut osto pullissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:48

Kyllä aina välillä tulee kokeiltua. Omasta päästä sovellan aika paljon.