Mitä olet puuhaillut tänään, kun vettä sataa kaatamalla?

Tai siis ainakin täällä Keski-Suomessa sataa ja kunnolla. Itse olen ottanut laiskottelun kannalta. Vain pakollisen kauppareissun tein ja sämpylöitä leivoin.

Avainsanat: sadesää joutilaisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 15:27

Vaikka täällä ei olekaan vettä tullut, olen vaan istunut sisällä ja kiduttanut sähkökitaraani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 15:36

Meilläkään ei ole vielä satanut...synkistyy koko ajan. Siivonnut olen koko talon, pessyt pyykkiä ja tehnyt ruokaa. Tavallisia arjen askareita siis ja väliin hoivannut Hiskiä. Se kulkee perässä joka hommassa ja on kauhean utelias tietämään ihmisten asiat. Koneella olen ollut aika paljon ja kirjoitellut sähköpostia sekä vastaillut minulle tulleisiin viesteihin. Nyt lähden keittämään itselleni kahvit, se on moro.

Lisätty: 09.07.2009 - 15:55

Ja nyt sitten hanat aukesivat. vettä tulee taivaan täydeltä täälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 15:53

Viimeiset puolituntia etsinyt minne se Timppa on mennyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 15:56

Katteeks käy Mariaana53:a, jot noin paljon saanu aikaseks tänään, hatunnosto siul! Ite lähin kampaajalle aamuyheksält ja tulin sielt yhen aikaan (piti käydä jo ennen jussia, kääk), jot kehtaa taas näyttää naamans töissä ens maanantaina, sielt kaupan kautta kotia ja kolmelta alkokin tääl sade, nyyh. Keskimmäinen poikain soitti, et tulee käymäseltään, samoin nuorin poikain, vanhin poikain tuli just fillaril, osu sopivasti tuohon sateeseen, no höh.. illan otan rennosti oleillen....Tuutikki100, ootha sie saanu jo sämpylät leivottuu ja joskus pitää vaan olla möllötellä hyväl omaltunnol, eikös juukos?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 16:09

Olin töissä.Juu vettä sataa(minä nautin).Nyt keitän sitä vihreetä teetä ja sytytän kynttilät,rentoudun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.07.2009 - 16:24

Joo vettä tuli kaatamalla monta tuntia. Nyt on jo loppunut ja vanha taivaskin näkyy. Kotiaskareita tässä puuhastellut. Kaupassakin olisi pitänyt käydä, mutta en tuonne kaatosateeseen viitsinyt lähteä. Ehtii sinne huomennakin. Syön sitä mitä kiinni saan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 16:46

Sade vaihtui juuri aurinkoiseksi illaksi. Päivällä tuli hoideltua 'kauppa-asiat' ja tapaaminen pari 'vanhan' tutun kanssa (ja kunnon päikkärit pitkästä aikaa) ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 17:04

Itä-osassa suomea alkoi sade kolmen seutuvilla ja ei oli haitannut ja hommat tehty sateesta huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 19:05

Töissä meni koko harmaa päivä. Vettä sataa ja tuulee kovasti, pimeetä ja ikävää :(
Kohta saunaan tähtitaivaan alle, kyllä siitä olo korjaantuu =))
Huomenna on taas uusi päivä ( sade )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 19:28

Meillä oli aamulla sademittarissa 36mm. Tänään en ole huomannut mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 19:56

Pistäydyin töissä sadepäivän kunniaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 22:32

valitettavasti töissä meni KOKO päivä, vaikka olisin mielelläni kotonakin askareita tehny..niitä meinaan riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 22:44

Tyttären luona olen ollut leikkimäsää iltapäivällä. Oli ihan mukavaa, sadekaan ei haitannut, kun uimme lattialla, leikimme mönkijällä ja lauloimme lauluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:08

Autoilin joensuu-outokumpu-varkaus-mikkeli-kouvola-lahti.
Ja kävin heittämässä kouvolan frisbeegolf radalla kierroksen
upeassa aurinkoisessa säässä, ei pilven pilveä taivaalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:34

Aaamupäivällä oli upea ilma ja olin paperihommissa ja Napsus auki välilehdessä.
Iltapäivällä pääsin viimein ulos ja samantien alkoi satamaan. Oikeastaan oli mukava kastua likomäräksi pitkästä aikaa. Täällä ei ole satanut aikoihin, eikä nytkään kauan satanut. Saisi tulla lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 01:05

Saunoin ja katselin hienoa tunnelmaista Saimaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.07.2009 - 09:31

Sadesään varalle on tallennuksia boxissa jotka sitten puran. Eilinen ja toissapäiväinen meni sohvannurkassa kököttäen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:26

Eilen olin koko päivän tien päällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 14:31

siivotessa ja sunotessa meni tuokin hääpäivämme...