Miten voin "poistaa itseni" käyttäjänä Napsusta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 23:58

ilmoitus ylläpitoon, se lienee ainoa toimiva konsti ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 00:01

Käyttäytymällä ilkeästi muita kohtaan, esittämällä sopimattomia kysymyksiä, loukaten ja herjaten intiimisti ihmisiä,.... siinä muutamia esimerkkejä. Tai sitten lähettämällä napsun valvontaan kolmena kappaleena eroilmoituksesi ja tekemällä julkisen vaitiololupauksen olla paljastamatta täällä kuulemiasi viisauksia tai käyttämään niitä napsua vastaan tai paljastamaan niitä muille kolmansilleosapuolille tai keskustelupalstoille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 00:04

OPOYn ohjeiden mukaan + lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon...
Olikohan mulla joku muu katkos,mutta kun rekisteröidyin,pääsin sisään,mutta ilmoitus "pääsy kielletty",klikkasin vastauksia eikä ongelmia,mutta eka ajatus oli,että mut on diskattu ulos Napsusta ja ihan ilman syytä,vai mitä napsut???

Lisätty: 09.07.2009 - 00:18

Papiti,saankohan mä nyt pisteitä vastauksista?Tässä vähän rentoudun vastailemalla,rankan duunipäivän jälkeen,ei jaksa edes lueskella päivän lehteä;kiitos napsut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 00:14

Toivottavasti tuo oli vain kysymys, ei aie?
Ylläpito kyllä poistelee tuossa yllämainituilla tavoilla, mutta miksi pitäisi poistaa?

Pate on mennyt tekemään kirjotusvihreen tunnuksessa tai salasanassa, kun tuollaisia heittelee.
Se "Pääsy kielletty" jää minulla sivuhistoriaan ikoniksi, kunnes poistan sen. Oikeilla tunnuksilla kyllä pääsee sisään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.07.2009 - 00:33

Minullekin se pääsy kielletty ilmoitus tuli parina päivänä. Eikä silloin pystynyt edes kirjoittaumaan sisään. Oletin sen johtuvan joistain ongelmista ylläpidon taholta.
Mutta nyt itse kysymykseen. Etusivun alalaidassa on kohta johon voit laittaa ilmoituksen, että haluat itsesi poistettavaksi. Mutta miksi ihmeessä. Täällähän on ihan kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 08:58

miks ihmees saaristo haluaa pois keskuudestamme, etkö viihtynyt... tai taitaa olla elämää muallakin ..ooooon.. ihmeissään... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 10:29

Jos tältä sivustolta poistuu, niin tulee siis puolen vuoden karenssi, ettei saa osallistua minkään muunkaan keskustelupalstan keskusteluihin Napsu-salaisuuksien suojaamiseksi. Olisihan se turmiollista, jos samat vitsit siirtyisivät vaikkapa Martta-sivustoille naurettaviksi !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 10:41

Sillä tavalla pääsee kaikkein helpoiten pois kun ei enää avaa tätä sivustoa. Täällä on jo nyt yli 3000 nimimerkkiä jotka eivät koskaan kirjoita yhtään mitään. Nuo nimimerkit voisi poistua tietyn ajan kuluttua automaattisesti (siis jos ei vaikka vuoteen kirjaudu sisälle nimimerkki poistuisi automaattisesti, en tiedä onko näin mutta tuskin).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.07.2009 - 11:49

Jos kokonaan haluat täältä pois, niin lähetä ylläpitoon viesti jossa pyydät poistamaan profiilisi pysyvästi Napsusta. Mutta jos haluat kuitenkin olla vain hetken poissa, niin ole huoletta. Täällä sinä edelleen olet jos joskus haluat vierailla meidän keskuudessamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 11:58

hei älä mee tai viet multa kaiken...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 19:30

Että päätit olla Napsussa oikein 2 vrk ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 20:27

Älä vielä lähde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:32

Outoa ettei kun ylläpidon kauttra voi poistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:28

Ylläpitoon ilmoitus,että poistavat jos todella haluat..Pääseehän tänne takaisin jos tulee katuma-päälle..