Ostaisitko lentokoneeseen seisomapaikan ?

Avainsanat: lentokone lentolippu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 19:34

No en todellakaan ostaisi, en lyhyemmälle enkä pidemmälle matkalle. Entäs se lähdön ja laskun aika. Miten toimisivat seisomapaikkalaisen turvavyöt?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 18:36

kyllähän sitä1..2 tuntia jaksaa seistä jos halvalla pääsee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:36

en ostais, enkä taida ostaa edes istuma paikkaa kun nuo koneet eivät pysy tuol taivaal, joten maakrapuna teitä kuljen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:36

En. Haluan istua ja tilata drinkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:38

En kyllä ostais. Vaikka ei kyllä kokemusta ole lentämisestä lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:39

Kyllä jättäsin maskustamatta jos pitäisi ostaa seisoma paikka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 19:11

Lyhyelle matkalle kyllä, mutta en pitkälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 19:16

puoli tuntia korkeintaan viitsisi seisoskella,
toisaalta puolen tunnin lentomatka on aika turha ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 19:56

En ostais missään nimessä. Sen verran tuo aina heiluttelee tuolla ilmassa, että kyllä istuen on parempi ja turvallisempi matkustaa. Linja-automatkakin on minusta kauheata tehdä seisten, vaikka olisi lyhyemmästäkin matkasta kysymys. Minulla tahtoo tulla pahoinvointia hyvin herkästi noissa kulkuneuvoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 19:58

En ostaisi. istuallaan pitää saada lentää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 20:37

Korkeintaan kotimaan lennollavoisin seisomapaikkaa ajtella ,muuten en missään tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 20:50

En vaan makkuupaikan ainakin mannerten välisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 00:13

Eikös joku juuri kysynyt samaa. Ja vastasin, että makuupaikan ostaisin mieluummin. Nytkin olen onnistunut useita kertoja saamaan koko penkkirivin itselleni matkan ajaksi, ja tottakai olen käyttänyt tilaisuutta hyväkseni ja asettunut pitkäkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 00:22

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2009 - 00:37

Kopion tuon aiemman kysymyksen vastaukseni koska ei mieleni ole muuttunut tällävälillä.

Ida Vastattu: 02.07.2009 - 00:41
Vain siinä tapauksessa että edessä on myös baaritiski ja tarjoilupelaa talon puolesta senkin edestä. Ehei - en tosiaankaan aio seistä tai baarijakkaralla jököttää mennentullen Helsinki - Phuket - Helsinki väliä jos Finnairkin tätä samaista matkisi.

Lisää tietoja vastaukseesi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 01:17

jos olisi lyhyt matka ja halpa lippu niin mikä jottei....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 07:43

Edelliseen samanlaiseen kysymykseen muistaakseni vastasin että en ostaisi, ja yhä vielä sama vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 16:10

jos tosi halvalla pääsee ja korkeintaan 1 tunnin lento, mutta kyllä se puuduttaa niin paljon jalkoja että en ehkä silti.. istuessa jo vaikka 4 tuntia puutuu paikat niin mitä se on jos seisoo sen ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 12:00

Ei kiitos ikinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:57

En ostaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 22:08

Ostaisin, jos lennon kesto max. 1½h, ja halvalla lähtisi -mut en muutoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 19:30

Enpä oikeastaan... riippuu saisiko sen halvemmalla, ja kauan lento kestäisi.