Oliko teillä hallayö? Täällä vedenäärellä ei ollut tietoakaan ja erittäin kaunis aurnikoinen aamu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 06:06

klo 5:50, lämpötila 9,2 °C
yöllä oli sataa ropsotellut, ei hallaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 06:13

the south of Finland Gulf of Finland approximately 10grad and sunny.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 07:46

Pääsin juuri äsken yövuorosta ja hetken ihastelin aurinkoista aamua. Yöllä satoi vettä, väliin aika kovaakin ja on näköjään vihdoin ropsauttanut meidänkin pihaan niin ettei ihan heti tarvitse rientää kukkia kastelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 08:32

Ei tiotoakaan hallasta aamulla parvekkeela lämpimämpää kuin eilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 09:17

Ei hallaa vaan ihanan aurinkoinen aamu. Kun veti pitkähinaista päälleen, saattoi nautiskella aamukahvin ja -lehden parvekkeella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 09:19

nyt on noi 14+ KLO 9.20 uskon et vielä nousee, mutta illalla oli kyllä viiletä, en katsonut mittaria,mut takki yllä kävin mattoja nostamassa suojaan kuivuun, täällä ei yöllä sitten satanutkaan ..niin kuin oletin sateen tulevan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2009 - 09:24

Hellettä pukkaa. klo 7.30 oli 12 ja nyt 15. Aurinkokin suvaitsee näyttyä sinikirkkaalla taivaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 09:30

En tiedä yöstä mutta ihana aamu ja hyvältä näyttää ilma Jyväskylässä. Hyvä juttu sillä Mäki-Matin perhepuistossa on sirkusta ym tapahtumaa, jota varten varmaan aurinkokin on tilattu :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 09:40

Aamusella kuudelta vilkasin mittaria, joka näytti +5, joten enpä usko et ois hallan puolella käynyt, nyt jo +16, aurinkoista on (Hki).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 10:15

helsinkiin tulee kaunis päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 10:23

Helsingissä alkaa olla jo + 18 C tienoilla ja yön minimikin on ollut 7 - 8 asteen paikkeille, eli ei tietoakaan hallasta

www.fmi.fi/saa/paikalli.html...e=Helsinki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 12:54

Meillä täällä Kesk-Suomessa kylmä päivä, viiden aikaan oli 2 astetta lämmmintä. Eikä nytkään aurinko paista. Kylmä tuuli käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:31

Ei ollut halla aamu vain ihan aurinkoinen täällä Jämsänkoskella.Tänään on ollut aika tuulinen ilma ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:10

Aamulla kello 6. +5 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:12

Ei ole mitään havaintoo.. Nukuin kuin pieni porsas yöllä eikä tullu käytyä katsoon mittaria/ikkunasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 21:43

No ei ihan mennyt miinukselle.
Mittari jossa on muisti kertoi aamulla että yön kylmin
lukema oli +6.2. Kellonaikaa se ei tosin kerro, mutta yleensähän
aamulla on se kylmin hetki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 14:00

Pohjanmaalla oli hallaa yöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2009 - 16:29

Tuskinpa hallaa oli. Siitä on jo viikko kun asiaa kysyit, joten olen unohtanut millainen ilma silloin oli.