Aiotko katsoa ensi viikonloppuna tangomarkkinoita?

Itse en ole katsonut niitä juurikaan aiempina vuosina, vaan tänään luin lehdestä että siellä on tuttu tyttö kilpailemassa, joten ensi viikonloppuna aion linnottautua sohvannurkkaan töllöttimen ääreen!

Avainsanat: tangomarkkinat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 21:32

Olen paikassa jossa ei ole telkkaria joten en missään tapauksessa edes pääse niitä katsomaan. Se, katsoisinko jos olisi mahdollisuus on sitten jo toinen asia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 21:34

Tuskinpa mikäli ollaan kotona niin ehkä. Tän rakkineen anrenin toisesta päästä puuttuu TV vastaanotin. Ehkä tulevana kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:55

ei tule katsottua..en ole kotosalla koko viikonloppuna ja paikkassa jonne menen(mökille:)), ei ole ollenkaan telkkaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:05

ei oo tuttuja ja tuskinpa tulee katsottua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:15

voin kuunnella aivan livenä. kyllä se meteli kaikuu ympäri kaupungin.
yhden ainoan kerran olen erehtynyt menemään tangofinaalia katsomaan Areenaan ja se riitti minulle.
www.tangomarkkinat.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:16

En ole katsonut ennen, enkä todennäköisesti tule katsomaan nytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:19

Kyllä minä saatan niitä kattoakki. Riippuu siitä mistä se roikkuu :D Ihan vaan seku iltaaistuessa on niitä kiva töllötellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:19

Osittain saatan katsoa ja kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:23

jees.. tottakai! jos en sitten lähe oikein markkinoille mukaan:) viime v olin vesisateessa.. iik, katsoos paula koivuniemeä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:33

En ole katsonu ikinä ennen, joten ei tule varmaan nyttenkää katsottua. Kuuntelen kyllä mielelläni myös Iskelmä kanavaa ratiosta, mutta tuo ohjelma kuuluu missi kisojen kans samaan kategoriaan.. ei kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:45

en ole katsellut ennenkään, mutta jos telsu sattuu olemaan auki siltä kanavalta niin tulee varmaankin kuunneltua ja touhuttua jotain kotiaskareita tai sitten tulee katsottua toista kanavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 02:53

Katson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 08:56

No ei todellakaan, on asia josta en ymmärrä niin vähän vähää.
Mahdollisuuksien mukaan menemme Billnäsin antiikkimarkkinoille, se on meilel sopivaa kulttuuria.
Jos lauantai-iltana haluaa katsoa TV:tä, tulee kyllä parempaakin katsottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 10:23

en nyt tiedä missä sitä ollaan viikonlopulla , mutta jos kotona niin voin katsoakkin, mutta ei maailmani romahda vaikka en katsokkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 12:08

Saatan käväistä jopa paikan päällä.
Joskus tuli käytyä tangovapaalla alueella, mutta nyt jätän sen nuoremmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 14:22

En. Ei kiinnosta yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:48

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:16

Joskus tuli näitä seurattua nyt ne ovat nykyään jääneet jonnekkin unholaan minun kohdallani.Ei siis ole ainakaan mikään tarkoitus näitä katsoa. jos ei vahingossa sit hurmaannu niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:28

En ihmeessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 14:03

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2009 - 16:22

Tulihan tuo tangofinaali katsottua, vaikka ei ollut tarkoitus. Muualtakaan ei oikein tullut mitään katsottavaa.