Onko sinulla soneran puhelin ?Hävisikö kettä tänään illansuussa?

Meiltä hävisi ja puhelimeen ei voinut soittaakkaan,eikä siintä voinut soittaa:Olimme kylläkin ylämaalla ja poislähtiessä huomasin,et meidän molempien puhelimet oli mykkinä,sitten,kun ajoimme lappeenrantaan päin puhelimet aukesivat,oisko ollut jokin paikallinen häiriö,ikinä aiemmin ei ole käynyt näin.

Avainsanat: puhelimet sonera

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 21:02

On toiminut ainakin täällä. Oisko siellä voinut olla katvealue? Liekö niitä enää?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 21:03

Ei ole soneran puhelinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 21:11

Ennen oli Sonera ja siinä ilmeni samoja kuuluvuusongelmia. Tein monta valitusta asiasta ja sitä tutkittiin tai ainakin niin väitettiin. Mikään ei korjaantunut ennenkuin vaihdoin DNA:han ja nyt ei ole ollut kuuluvuusongelmia pariin vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 21:12

Nokia E 60 ja aivan oma ;)

ja ei ole soneran liittymä.
on saunalahden 3g fiksu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 21:21

Pojallani Soneran liittymä ja hyvin on toiminut koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 21:39

Mitä lie sähkökatkoja tai tietoliikenneongelmia.
Aikoinaan Radiolinjalla oli parempi kuuluvuus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 22:06

Ei ole Soneran liittymää, mutta varmaan ollut tilapäinen häiriö katko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 22:28

Sonera on, mutta ei mitään häiriöitä ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 22:31

On sonera ja laite toiminu moitteettomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 22:32

Ennen oli sonera, ja puhelut pätki kokoajan. Nykyään on dna ja hyvin kuuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 23:02

Kilpailijan liittymä on ja se katoaa vielä useammin....
Silti toimii minulle - en ole koneeseen liimattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 00:15

ei ole havaintoja häiriöistä, ei myöskään koko puhelimesta, tais jäädä eilen saareen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 01:29

Eiköhän tökkimiset lie aluekohtaisia Sonerallakin?

YLE[Kotimaa] päivitetty eilen klo 21:08
Matkapuhelinliikenne tökki paikoin Kaakkois-Suomessa ja Etelä-Savossa Soneran tietoliikennevian vuoksi torstai-iltana. Vika saatiin korjattua illalla yhdeksään mennessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.07.2009 - 01:32

Ei ole, onneksi. Temppuili ainakin aikoinaan turhan usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 09:33

Minulla on ollut Soneran liitymä aivan alkuajoista lähtien. Sama numero, enkä ole liittymääni vaihtanut. SOneralla on ollut kuuluvuusongelmia varsinkin kaupunkikodissamme, mutta se ei ole sasanut minua siltikään vaihtamaan liittymää. Lähiaikoina en ole havainnut mitään ongelmia. Lieneekö syy siinä, että asumme hyvin lähellä Soneran linkkimastoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 13:08

Sonera sivuilla on julkaistu häiriötiedotteita, kuten:
Hamina,Imatra,Juva,Kotka,Kouvola,Lappeenranta,Lemi,Luumäki,Miehikkälä,Mikkeli,Parikkala,Puumala,Pyhtää, Rautjärvi,Ruokolahti,Savitaipale,Taipalsaari,Virolahti ja Ylämaa.
Vika alkoi 2.7.2009 klo 17:50.
Vika korjaantui 2.7.2009 klo 20:20.

Lähteet:
www.sonera.fi/Asiakastuki/H%...tiedotteet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 15:55

Minulla on tele Finlandin liittymä toimi kyllä ihan hyvin. eikö tämä kuulu myös soneraan. minulla on Samsung merkkinen puhelin.