Suomeen tulee vallankumous. Oletko hallituksen vai kapinallisten puolella ?

Avainsanat: hallitus kapinallinen vallankumous

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 21:46

Olen maltillisen rauhanasian puolella. Ne, jotka nousevat väkivaltaiseen vallankumoukseen, eivät saa tukeani. Suomi on pelottavan kahtiajakautunut maa, mutta vallankumouksella ei sitä jakautuneisuutta saada purettua. Uskon edelleenkin koulutuksen voimaan, sillä saadaan eri yhteiskuntaluokkien tuloeroja edes jollakin tavalla tasattua. Työntekijäjärjestöt ajavat yksisilmäisesti oman ammattijärjestönsä etua, jolloin muut , esim. matalapalkka-alat eivät voi käyttää samoja voimakeinoja palkka- ja työehtoneuvotteluissaan. Yhteiskuntarauha on tavoiteltava asia. Olisin vaikka valmis maksamaan enemmän veroja sen ylläpitämiseksi.

Kysyjän kommentti

Oli pakko taas valita siut: oot niin hyvä =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 20:32

Taidan liittyä käpykaartiin tällä ikää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 20:35

Tämä oli, ainakin minulle, uusi uutinen. Kuka vallankumousta järjestää ja kuka sen jälkeen nousee valtaan? Katsotaan ja odotetaan mitä päivät tuovat tullessaan. Lieneekö kyseessä uutisankka?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 20:45

taitaa jäädä tulematta joten ei tarvitse puoltaankaan valita ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 20:59

hallitus kaartiin vaikka ei ne mua sinne huoliskaan, kun jo vanha käpy olen.... mutjoskuitenkin......

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.06.2009 - 21:08

Se vähän riippuu siitä ketä uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.06.2009 - 00:07

Taidan kadota suomesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 03:31

Toimin päällepäsmärinä ja sanon tapelkaa pojat saatte tupakkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 08:53

Olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 10:42

kapinnallisten hallitus on liian jämähtänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 10:43

Toivottavasti ei tule tilannetta että tuota pitäisi tosissaan harkita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 13:09

Kuka sellaista nyt puuhaa... mielestäni on täyttä utopiaa. Eräät puuhasivat joitain vuosia sitten uutta kommunistista puoluetta mutta sekin porukka pienenee koko ajan, ovat siirtyneet vihreisiin "taistelemaan".
Vasemmistolaiset on sen verran laiskoja etteivät saa aikaan minkäänlaista vallankumousta.
Olen ehdottomasti Kataisen ja Vanhasen puolella! Ja Naton!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 17:54

Vallankumouksellisten suomisoffien

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 19:53

En usko demareiden tai kommareiden vallankumoukseen, ovat liian laiskoja tekemään mitään.
En usko myöskään tasapäistämiseen, sitä ajoi Lenin ja muut, ei ole toteutunut.
Uskon erilaisuuteen