Jos nyt vaikkapa tänään olisi juhannusaatto, miten viettäisit sitä ?

Tänäänhän on ihan tyypillinen juhannussää. Kannattaa varautua pahimpaan, niin sitten ei pety.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 11:45

Ostaisin jotain hyvää ja napostelisin sitä parvekkeella turkki päällä, jota en tosin omista, mutta voihan sitä mielikuvissaan käyttää.

Kysyjän kommentti

Olihan sitten se oikeakin juhannus melkoinen "turkki-ilma". Olen minäkin joskus viettänyt juhannusta toppatakki päällä ja talvisaappaat jalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 10:39

Ei ole sen kummempi päivä kuin muutkaan päivät. Kesäpäivän seisausta vietän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 10:47

No menisin lentäjien juhannukseen kauhavalle, kun oon jo sopinu. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 10:47

jos täs koton oisin , niin muutama ystävä ois seuranamme ja saunaa lämmittettäis ja kodassa istuskeltais..kera hyvän ruuan ja juomankin... siellä ei sade eikä kyl pakkanenkaan haittaa mittää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 10:59

Kävisin osatmassa juhannusherkkuja, lämmittäisin kotona saunan ja grillaisin terassilla. Seurana oma perhe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 11:45

Kuule pomminvarmasti hankkisin hyvää syötävää ja hautautuisin kodin ja löhötuolin siimekseen dekkarin(kirja) kanssa,enkä kaipaisi ihmisiä,niitä tulee olemaan varsinaisena jussina,muttei tuttuja joten työn raskaan raatajana on hen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:54

jos olis Juhannusaatto, tulis kiire haeskella sitä eilen suojasatamaan jätettyä purkkia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 14:10

menisin mökille

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 15:44

Juhlisin ystävieni kanssa! vähän kuohuvaa ja vähemmän kuohuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 16:28

Jos tänään olisi juhannusaatto niin täällä kotona sisällä ollen loppupäivääni viettäisin. Kuten luultavasti myös oikeana aattonakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:35

Grillaamisen ainakin voisi unohtaa. Menu uusiksi, mutta eiköhän tuota jotain keksi.
Saunomista, oleilua. Kutsua muutama naapuri seurustelemaan, parantamaan maailmaa.
Ja taitaa tuulikin hieman tyyntyä niin kokkojen polttaminenkin varmaan onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:42

kyllä se menis sadetta pidellen sisätiloissa..eli siis mitä yleensä ottaen jussina..