Aamuhetki Kullankallis,mutta HYVÄÄ,päivää silti kullekkin!(myös kissanaiselle)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.06.2009 - 09:07

Ihan samaa toivotan sinulle. Olkoon sinun ja kaikkien muidenkin päivä sellainen että siitä jää mukavia muistoja huomisille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 07:54

samoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 07:58

Minä toivotan samaa sinulle, täällä satoi yöllä tosi kovin ja ilma on raikas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 09:17

Hyvää tätä päivää sinulle ja kaikille muillekin Napsulaisille.
Ihana, aurinkoinen päivä näyttäisi olevan tulossa, viimeöisen ukkosen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 09:36

Hyvää huomenta ! Ollaanpas sitä taas herätty aikaisin. Minun oli saatava kyllä nukkua pois eilisen valvomiset, mutta nyt olen taas 'iskussa'. Tiskikone jyrrää ja toissapäiväiset lapsenlelut on korjattu pois lattialta. Tänään tai viikon alussa lähden taas takaisin maalle, vaikka täällä kaupungissakin olisi paljon tehtävää. On tämä usean asunnon välillä seilaaminen aika rasittavaa juuri sen vuoksi, että mitään ei saa koskaan valmiiksi, kun on taas siirryttävä toiseen paikkaan. Siellä kaikki alkaa taas alusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 09:39

Huomenta ja hyvää sunnuntai-päivää kaikille tasapuolisesti. Viime yönä ukkosti ja satoikin vähän, mutta ei tarpeeksi. Lämmin ja kostea ilma, tuntuu tosi hyvälle. Tulee varmasti mukava työpäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 10:39

Raikkaalta tuntui tuo eilisen ukkkosen huuhtoma ilma, aamulenkin kerkesin jo tekemääm, suosittelen muillekkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 11:25

huomenia teille kaikille ja myöskin sinulle oikein ihanaa sunnuntaipäivää ja viettäkää siitä ihana ja nautinnollinen päivä, itsellä ois saunamökin kuuraus, joten ei kaikkein ihanin päivä tiedossa... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.06.2009 - 12:43

Huomenta päivää, ja kiitos. Jukola katsottu, ja jopa nukuttu sen jälkeen.Päivästä varmaankin tulee hyvä, mutta taivas on harmaa. Leppoisaa sunnuntaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.06.2009 - 15:58

Samoin samoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 16:23

Talkoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 17:23

Hauskaa päiväjatkoa,kun päivä on kohta illassa. Päivä on mennyt ihan mukavasti kuntoillen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:10

Kiitoksia samoin sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 20:20

Kiitos itsellesikin.