Mikä on mielestäsi paras grillituote,makkkarat vai lihat ?

Meillä pidetään kaikenlaisesta,mitä voi vain grillata.

Avainsanat: ruoka ohjeet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.06.2009 - 22:19

Kaikkiruokainen. Itse grillaan mökillä ahvenia jos on sattunun saamaan, aamupalaksi. Rinnalle tummaa leipää. Rapealle pinnalle reilusti voita. Tiedän, mutta silloin tällöin saa herkutella.

Lisätty: 13.06.2009 - 23:26

Yksi grilliherkku: herkkutatteja joista kannat leikataan. Sisään vaikka ruohosipulijuustoa. Ympärille kiedotaan pekoniviipale hammastikulla kiinnitettynä ja grilliin kunnes pekoni sopivan rapea, Nam.

Kysyjän kommentti

Pidän samoista sapuskoista ja erittäin paljon niistä sienistä,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.06.2009 - 22:20

Kaikkiruokainen olen itsekin, kaikki käy, mitä vaan voi grillata :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.06.2009 - 22:23

Jos minulla on mahdollisuus grillailuun, niin kyllä se makkaran puoleen kääntyy. Kyllä lihakin hyvää on, mutta jotenkin vaan makkara. Onko se ehkä se helppous. Paketti auki ja grilliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 22:30

Broileria + monenlaisia kasviksia suosimme. Myös kala-peruna-vihannesnyytit maistuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 22:46

Kala on ehdoton suosikki. Kaslerpihvit on hyviä myös+kasvikset.
Makkara menee pari kertaa vuodessa,se riittää minulle..Turhan rasvasta,kun en muutenkaan syö makkaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 22:53

makkarat on markkinaruokaa, kotosalla grillissä useimmiten kalaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 23:23

molemmat mut harvoin grillaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 00:17

Hyvin marinoitu pihvi, sipulia foliossa perunoiden kera ja silliä kullekin paahdetun leivän kanssa ja tietysti kivat seuraihmiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 00:42

Vaasan ruispalat ja päälle valkosipulivoita, keitetyt perunat grillissä paahdettuina, filepihvi, olisivat hyviä. Tänään oli possupihvejä, ja naapurin grillistä kävin vielä napsaisemassa yhden makkaran. Mutta kyllä kesän loppupuolella tulee grilliruoka jo korvista, mikähän siinä on että siihen kyllästyy aika pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 01:20

Kaikki käyvät mitkä kiinni saadaan. Marinoidut pihvit, mustapekalla täytetyt herkkusienet ympärille käärittyjen pekonisiivujen, perunoiden, sekä salaatin kera ovat suurta herkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 03:15

Itsemarinoitu hirvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 08:57

Liha ja kala, ehdottomasti. Makkara ei nappaa, yksi / kesä riittää.
Erilaiset nyytit on hyviä. Foliopaperin sisään kasviksia, perunasuikaletta broilerin filesuikaletta ja koko komeus grilliin. kun avaat nyytin, niin ah, mitkä tuoksut. Annoksen päälle vielä jotakin
tuorejuustoa tai aurajuustoa. HYVÄÄ =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 11:12

Kalat ja kasvikset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 11:58

kaikkea mahdollista tulee grillilä tehtyä, siinä syntyy keitinpotut kuin myös nötkötisoppakin, kun on keittolevyvieressä, joten kakkea sitä, mitä teen talvella sähköllä teen kesällä grillillä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.06.2009 - 16:01

Makkara.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 16:33

vai lihat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 17:18

Kyllä ne on ne lihat. Mutta joskus vaihteeksi sit makkaroitakin laitetaan Grillissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 18:26

Viime viikolla grillattiin niin makkaraa kuin lihaakin,
monesti vaan makkaran kärventäminen on helpompaa ja nopeampaa.
Nakitkin toimivat ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:14

Lihat, ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 20:23

Lihat ja grillatut sienet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:18

meillä tykätään kanavartaista!!! ja lihat menee aina. uutuus herkku on myös täytetyt herkkusienet ja maissi