Täällä on aivan kuollutta!! Yritin tehtailla hieman kysymyksiä, nyt luovutan tältä päivältä! Täällä taitaa enemmän olla yöelämää?

Avainsanat: luovutus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.06.2009 - 20:12

Hengissä ollaan toistaiseksi. On niin upea päivä että napsulaiset ovat varmasti ulkona ja saunailtakin on. Hieman vanhasta muistista kiihtyy yötä myöten. Ja Bumtzibum alkoi juuri.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.06.2009 - 20:31

Ite luulisin, et kohtapuoliin vilkastuu napsuttelu kaikil, kun tuol ulkona on sellaset pilvet, jot taitaa alkaa ukkostaa ja kaikki napsulaiset kipin kapin sisätiloihin.....eläkä sie lannistu, kyllä kysymyksiis tulee vastauksii vielä jälkikäteenkin, kunhan immeiset niit ajan kans lukevat ja funtsivat, joten jaksa samaan malliin vaan:D

Mie en taas sit yöllä kuku, joten aamusella lueskelen kyssärit ja vastaukset ja katon onkosta miulla niihin mitään annettavaa, en nyt kyl ihka viel mee nukkuu onhan nyt sentää lauantai, jess...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 20:38

Hengissä ollaan täälläkin, olen ollut tänään sukuloimassa, siksi en ole kerennyt napsutella, mutta nyt täällä taas :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.06.2009 - 20:45

Olen katsonut Venlojen viestiä iltapäivällä monta tuntia, ja sitten tein ruokaa ja tiskasin, joten Napsu on jäänyt vähemmälle. Jos täällä yöelämää on, niin taidan välillä olla linjoilla minäkin. Pitää katsoa koko yö Jukolan viestiä, kun miehet mennä porhaltaa hämärässä metsässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 20:50

Kyllä näin hienot kesäpäivät pitää ihmiset ihan muissa puuhissa, juuri alkoi tosi komea ukonilma ainakin täällä Hesan horisontissa, jos se sitten ajaisi väkeä sisätiloihin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 21:06

Meillä on ollu säpinää aamusta lähtien, Niitä ylä-Lapin ihmisiä ollu kylässä eilisillasta lähtien. Sitte käytiin isomummon synttäreillä. No, et kait kysyny missä kukanenkin on ollu, mutta tässä tuli minun selvitys ainaki. Meillä on nyt ihan mahoton tuuli...siinä myös säätiedotus :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.06.2009 - 21:08

No ei tässä koneella tuu nyt niin palioo pyörittyä. Vastailin tosin äsken aika moneen kyssäriisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 21:51

Kaikki on tietty olleet katsomassa BumsiBum Bumbelibudsia ja nyt syövät jääkaappiaan tyhjäksi, että jaksavat katsoa Clint Eastwoodin Lainsuojattoman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 22:33

Tämäpäivä on mennyt siivotessa ja pyykkiäpestessä,eli kotihommia tehden ja pitihän,se Bumsibumkin katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 22:51

Kesä-aikana ei tule napsuteltua,niinkuin talvella.
Kesällä mielellään ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 00:49

Olen istunut hyvien ystävieni kanssa tuossa naapurissa. Kerroin heillekin, kuinka kivaa on napsutella 'ystävien' kanssa täällä Napsussa. Ehkä hekin sitten, kun ovat eläkkeellä, niinkuin minä. Kyllä silloin, kun Suomessa on niin ihanat ilmat niinkuin tänään, täytyy olla ulkona, ja sinne en vielä ole läppäriäni kantanut. Enkä vessaan, vaikka jossain kysymyksessä sellainenkin vitsi oli. Suomessa on niin vähän todella kauniita kesäpäiviä ja -iltoja, että silloin on mielellään ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 12:22

elä luovuta ...sinul niin kivoi kyssärei, mutta sakki on näin kesä aikaan ulkosalla , mökeilään, jotta kyllä täällä aina kurkataan, joten jatka samaan malliin vain... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:15

viikonloppuna ollut niin paljon liikkeellä ettei ole kerennyt napsuttelemaan, no nyt ollaan täällä taas.