Miten jatkan Barcelonasta Lloret de Mariin?

Avainsanat: barcelona espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2009 - 10:31

Juballa pääset kätevästi kaupungin keskustaan. Junaraide kulkee pitkin rantaa. Ota selvää, tarvitseeko junaa vaihtaa matkasi aikana. Lentokentältä pääsee suoraan junaa, jolla on vaihtomahdollisuus laähempänä ko. kohdetta. En muista, missä kaupungissa se vaihto oli.
Oheinen linkki näyttää etäisyyden Barchelonasta. Hauskaa matkaa !
www.lloretdemar.org/maps-and...0_0_1.html

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä linkistä.Siitä selvisi jo monta kysymystä.Hyvää kesää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2009 - 10:00

jonkun muun matkaajan kokemuksia:

"I thought the buses were cheap in Spain but the train was even cheaper! Modern, fast and efficient trains run from Blanes straight through to Barcelona. The cost of a return journey from Blanes to Calella is around half an hour travel time - was 2.70 euros return journey!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 10:14

mene junalla,se on edullisinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.06.2009 - 11:12

Eiköhän se junakyyti edullisinta ole, ja melko kätevääkin on.