pitäis asuu tosi halvalla kuukaus amsterdamis että onko se mahdollistta hinta luokkaan 400€-600€ ?

Avainsanat: amsterdam alankomaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2009 - 00:20

Google-apartments amsterdam-katsoppa sieltä ajankohtasi kanssa on useita mahdollisuuksia.

Kysyjän kommentti

joo tota kautta kun yritin niin tuli paljon vaihtoehtoja

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 10.06.2009 - 19:49

Tuo mainosti ainakin edullista majoitusta.

Lähteet:
www.hostelsclub.com/city-fi-...3godJEGRew

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:01

Majoituslaitoksissa saa asua 30 vrk, se on sääntö. Hyviä vinkkejä on jo annettukin, toivottavasti löytyy jotain. Apartementokset ovat ehkä parhaita vaihtoehtoja. Kokemusta ei kylläkään ole, vain kuultua nuorilta.