Mitä on "skimmaus" ja mihin se siis liittyy? Valitettavasti.

Lisätty: 11.06.2009 - 06:55

www.hs.fi/talous/artikkeli/M...61?ref=rss

Avainsanat: rikollisuus urkinta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 10.06.2009 - 17:17

Luotto- ja pankkikorttien kopiointia. Siksi aina varoitetaan ulkomailla maksettaessa että pidetään silmällä korttiamme maksutilanteissa.

Lisätty: 10.06.2009 - 18:21

Minkä potin, se pankkikorttitili oli tyhjä....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 18:06

Ida taas tienny ja ennätänä korjata koko potin kotiin =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 19:52

vähemmän rikollistakin skimmausta on, joten ei heti tarvitse huolestua jos jälkikasvu ilmoittaa harrastuksekseen skimmauksen ...

________

Skimboardingissa otetaan kovat juoksuvauhdit rannan suuntaisesti lauta kädessä ja heitetään lauta alle, kun aallot ovat lyöneet rannalle parin sentin vesikerroksen (vetäytyvä aalto). Tämän jälkeen liu’utaan rannan myötäisesti jopa 30 m "vesiliirrossa" ja tehdään rullalautailusta matkittuja temppuja. Syvemmässä vedessä skimmaus ei toimi. Skimmaukseen vaaditaan loiva, mielellään hiekkaranta (liian jyrkässä rannassa vesi pakenee liian nopeasti ja kivirannat rikkovat laudan). Suomessakin on joitakin skimmaukseen soveltuvia paikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 20:32

Maitoa voidaan skimmata eli kuoria siitä kerma pois, vai olenko ymmärtänyt aivan väärin ?