Montako leikkausta sinulle on tehty?

Minut on operoitu neljästi.

Avainsanat: leikkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 16:16

14 ja 8 niistä ovat seurausta sappileikkauksesta joka oli johtaa kuolemaan, mutta aikani ei ollut silloin, muut ovat sitten eri sairauksiin liittyviä leikauksia..no jos vielä lasketaan hampaan poisto leikkaus kirralla, sekä useita isovarpaankynnen poistoleikkauksia siis juurineen pois se kynsi otettiin, niin sitten tulee n.16 jos oikein muistan ja luomiakin on poistettu muutamia niin, kyl se luku alkaakin hipoomaan pariakymmentä..huh ihan pelästyin... :(

Kysyjän kommentti

Suvereeni voittaja.
Ilman sitä sappileikkausta ei tätäkään kunniaa olisi herunut. =)
Elämä vain joskus potkii, mutta on kuitenkin aina parempaa, miltä se välillä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 16:07

yksi, nivustyrä korjailtiin vajaat kymmenen vuotta sitten tähystysleikkauksella ja siinäpä ne remontit sitten ovatkin (ainakin toistaiseksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 16:09

Oikeastaan vain kaksi. Toinen Tampereen Keskussairaalassa ja toinen Hyvinkään Aluesairaalassa. Molemmissa paikoissa pidettiin hyvää huolta ja hoidettiin asiantuntevasti. Kiitokset hoitohenkilökunnalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 16:11

Ei yhtään leikkausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 16:37

Ei yhtään, ainakaan vielä. Eihän sitä tiedä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 16:42

nolla kertaa onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 16:56

Kitarisat kuus vuotiaana, ei muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:02

Ei ole leikelty yhtäänkertaa =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:23

zero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:36

e yhtää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 20:30

Samat kuin sulla, eli neljä, paitsi niistä yksi oli skopialla tehty; tää sterilisaatio, no nythän niit beibareit ei enää muutenkaan tulis, mut silloin tuo oli pakko tehä, kun oli kuulemma hengenvaarallista enää hankkia neljättä mukeloo:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 21:03

Noin kymmenen kaikenkaikkiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 21:51

Viisi operasuunia tehty, selkäleikkaus isoin . Onneksi kaikki mennyt tosi hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.06.2009 - 21:51

Yhden ainoan kerran vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 23:11

Käsiäni on operoitu 3 kertaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 23:17

Yhden kerran vain oikeaa polveani operoitiin kun olin ala-asteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 23:36

Huh tuota cibyn listaa !!
Itselleni on tehty OYS:ssa kumpaankin silmään sarveiskalvon siirtoleikkaus sekä kerran on ollut käsi poikki, jolloin se leikattiin. siinäpä ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 09:07

Ei yhrtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 14:04

Kyllä minua on ainakin neljästi leikattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 06:01

Vain muutama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 21:50

taitaapi olla 3-4 kertaa operaatio pöydällä, riippuu otetaanko luomen leikkaus huomioon... niskasta luomi 15 v sitten, polvesta polvilumpio siirrettiin 1cm niin että lumpio meni oikealle paikalle, (vanha urheilu vamma) 2 v sitten, rintojen pienennys leikkaus 1,5 v sitten ja ruuvien poisto polvesta 1v sitten. eli on nukutettu ja selkäydinpuudutusta koettu lyhyen ajan sisällä.