Mies lähettää naiselleen kukkakimpun ilman mitään erityistä syytä. Miksi ?

Avainsanat: mies kukat teot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 08:49

Onko kukat merkki aina jostain ikävästä? Mielestäni ei. Miksi se syy pitää olla, herrasmies ostaa kukkia vaimolleen ihan vain ilahduttaakseen vaimoaan. Sehän on romantiikkaa.

Kysyjän kommentti

Totta.
Minä haluasin, että mieheni muistasi minua joskus kukkasin, ilman mitään erikoisempaa "syytä".
Vain kahdesti näin on päässyt käymään ja sekin seurustelun alkutaipaleella =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 11:26

Hän on naiselle jostain kiitollinen. Syitä kiitollisuuteen voi olla monia. Ehkä mies haluaa vain ilahduttaa naista. Ehkä nainen on hänen mielestään ansainnut sen kukkakimpun. Nainen saisi olla tyytyväinen noin hienosta eleestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 11:27

ehkä haluaa sitä syytä.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 11:29

Haluaisin ajatella vain sitä ilahduttavaa tarkoitusta,enkä mitään muuta.Pidän sinusta ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 11:35

Hän haluaa lähettää pienen piristyksen naisen päivään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 11:44

ekaks tuli mieleen, et mies oli hypännyt pois kaidalta polulta, ja haluaa näin pyytää anteeksi,mutta eikai hän nyt mitään selaista ole tehnyt, joten ilanduttaakseen vaan osti naiselleen kukkia toivottavasti.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 11:46

Mies haluaa ilahduttaa. Mutta tietysti mies on saattanut tehdä jotakin, jota haluaa pyytää anteeksi kukkasin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 11:56

yritä herätä,,sinä näet unta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 12:08

Taitaa olla miehellä ketun häntä kainalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:20

Sen takia jäätte ilman kukkia kun aina epäilette jotain syytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:59

Rakkaudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 12:59

En osaa vastata, meillä kun ei tule edes merkkipäivinä kukkia.
Jos ei yleensä osta ja yllättäen puskan lyö kouraan niin silloin on jotain muutakin takana, kuin puolison ilahduttaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.06.2009 - 13:27

Ihastuksesta, ystävälleni tehtiin niin.Eivät olleet kun kaksi kertaa tapailleet niin sitten ruusuja osti.
Romanttinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:34

koska se tykkäää siitä naisesta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:56

miksi aina pitäisi olla syy?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 04:03

Pyytää anteeksi.