PATATAM. Mikä lyhenne? Aku Ankan lukijoille peruskauraa.

Eka ja vika lyhennekysymykseni.

Lisätty: 08.06.2009 - 20:01

www.iltasanomat.fi/viihde/uu...id=1696165
Onnea 75-vuotiaalle Akulle!
Enpäs kerro vielä eräästä hyvästä(?) syystä. =)

Avainsanat: ankka aku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2009 - 12:18

Aku Ankka tulee joka keskiviikko, mutta ei tämä löydy muistista.
Varmaan sudenpentujen käyttämä lyhenne jostakin arvonimestä, mutta mistä ??
Joku toivottavasti kertoo sen meille, ainakin Papiti itse.
Ei ollut peruskauraa, ei :(

Lisätty: 08.06.2009 - 19:35

Ja minä kun luulin, että päivänaikana joku olisi tähän osannut vastata.
Papiti, älä pidä hulluu jännityksessä. Kerro jo

Kysyjän kommentti

Oikein veikkasit. Akkaristahan tuo on.
Se hyvä syy, miksi en heti kertonut, enkä kerro vieläkään kokonaan, kun osa on päässyt vuosikymmenien saatossa unohtumaan.
Toivoin jonkun ratkaisevan sen, että olisin päässyt itse keittämästäni liemestä, tai että se olisi päivien kuluessa palautunut mileeni, mutta kun ei niin ei.
Tässä siis tynkävastaus omaan kysymykseeni: Panssarialusten ja (jonkin muun) tarkastusministeriö. Oikeasti se oli Karhukoplan poppoo, joka tunkeutui tekosyyllä Roopen alukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.06.2009 - 12:22

Kun en parempaakaan keksi, niin olkoon vaikka Aku Ankan rumpusoolo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.06.2009 - 13:15

Joku räjähdys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 16:54

Aku Ankka rummuttaa,koska Roope.setä antoi rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 22:38

palaa takaisin tammariin...tuo on jokin akun maja...tuo tammari... :)