Mitä merkitystä sillä horoskooppimerkillä on ihmissuhteissa?

Jos minä olen kalat, niin kuka olisi minulle se oikea teidän mielestänne jos sillä horoskooppimerkillä on merkitystä.

Lisätty: 06.06.2009 - 02:19

No hei oikeasti, kuka kertoisi: kuka on se oikea....

Lisätty: 06.06.2009 - 03:01

Jos OPOY tuo oli suosituksesi niin on vain yksi vaihtoehto: sinä niin sanotusti v:let minulle.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 02:14

Uskon horoskeepeihin täysin.Oman perheen kohdalta pitää paikkansa.
Rapu on rapu joka ihannoi kotia ja rauhaa,niin kuin minä ja tytär-
Jousimies vaikea luonteeltaan,niinkui meidän miespuoliset,jatkuva riita päällä.
Mistä kärsin jatkuvasti..................

Lisätty: 06.06.2009 - 02:26

Jopa tuli pitkät litaniat.Voi kun joku kertoisi mistä löytäisi sen oikean.
Ei sitä varmaan löydy ikinä....

Kysyjän kommentti

Kiitos, kohtalosisar.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 02:05

Vaaka ja kiinalaisessa kukko. En lue horoskooppeja enkä usko niihin mutta toisaalta saattaa niissä olla jotain sanomaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 02:12

Mä en usko horroskooppeihin.

Nyt sitten ennen kuin alat tätä lukemaan, Ida jäitä hattuun. Ei elämä näin vaikeata ole tai on tietysti. Oikeesti siis. Ja tiedoksi minäkin olen KALAT . Ja muista sinä tätä kysyit ja minä olen syytön yllytyshullu, joka siihen vastasi. Pitäs mietii kak's kertaa?

Sinulla on vilkas mielikuvitus ja kuvittelet usein, että salaiset agentit vakoilevat sinua.
Keräilet erilaisia aseita ja kiikareita.
Et tee vaikutusta lähimmäisiisi, joita raivostuttaa pöyhkeytesi.
Sinulla ei ole lainkaan itseluottamusta, jonka vuoksi pelkäät kaikkea silmittömästi.
Kaloilla on taipumus kiristää valtaapitäviä.
Nuoret Kalat yleensä lähettävät uhkauskirjeitä tärkeille ihmisille, nimitellen näitä hassuilla, loukkaavilla nimillä.
Koska Kalat vain haaveilevat kaikesta, he ovat vaarattomia tomppeleita ja kelpaavat taustakävelijöiksi TV-uutisten katunäkymä-filminpätkiin.
Kalat tekevät valtavasti itsemurhia, koska he pelkäävät että joku tulee ja nitistää.
Kalat pelkäävät myös itsensä murhaamista, joten he yrittävät kusettaa itseänsä tekemällä itsemurhan hukuttautumalla.
Kalat ovat niin typeriä, että luulevat olevansa Kaloina hukkumattomia.
Tämän vuoksi Kaloja naarataan paljon järvistä, meristä, joista ja kylpyammeista.
Kaloilla on erinomaisen huvittava taipumus sotkea itsensä melkoiseen soppaan, joten Kalat sopivat parhaiten keittoihin.

Onnenkapine: Paska katiska, josta pääsee helposti karkuun.
Onnennumero: Mikä tahansa numero, joka nousee alitajunnasta. Pääasia kunhan voittaa ja paljon.
Onnenväri: Kaikki neuroottiset värit
Motto: "En minä ainakaan uskaltaisi!" Mutta uteliaisuus voittaa ja hyppäät kuitenkin sinne kaivoon.
Auto: Kupla -62 , suosikki malli: riemukupla

Et saa ensi yönä unta kun mietit tätä kuitenkin koko yön. Älä välitä, en minäkään saisi, tai siis saa!

Lisätty: 06.06.2009 - 02:55

Jousimies sopii kalan kanssa
-onnettoman optimistinen ja innostunut.
- uhkarohkea taipumus luottaa onneen, jota ei ole suotu lainkaan.
- kännissä jousimiehen kuvittelevat olevansa henkisiä opettajia.
- kaikki pitävät Jousimiehiä naurettavina.
- Jousimiesten kasvonpiirteet muistuttavat usein hämmästyttävästi hevosen piirteitä.
- yleensä Jousimiehet ovatkin hevosten reinkarnaatioita.
- mikäli Jousimies ei sairasta keliakiaa niin hänen lempiruokansa on ämpärillinen kauroja.
- Jousimiehellä on lähes poikkeuksetta voimakas tarve matkustaa.
- Jousimiehiä arvostetaan aina, kun ne ovat matkoilla.

Onnenkapine: Mukana kuljetettava puhallettava alttari
Onnennumero: Route 66
Onnenväri: Kirkkaus
Motto: "Kauanko lento kestää?"
Auto: Challenger sukkula kuuhun

Lisätty: 06.06.2009 - 03:01

OK ! Nämä sopivat sinulle parhaiten edellä tehtyjen selvitysten mukaan:

Tunnettuja jousimiehiä: Kirk Douglas, Woody Allen ja Harpo Marx

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 02:25

Ei mitään, mutta horoskooppeja on hauska kirjoitella ja niilää tienaakin mukavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 02:40

Minulle niillä ei ole mitään merkitystä. Oman merkkini tiedän ja ukkelin kanssa, mutta riiaus aikana merkkiä ei edes tullut kyseltyä. Anopin molemmille ostamista mukeista vasta tajusin, että samaa merkkiä ollaan. Jos liikaa noita horoskooppimerkkilöitä vahtaa saattaa se oikea mennä ohi, kun kiinnittää huomionsa ihan vääriin juippeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 09:17

Ei niin hevonhieraa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 09:47

Horoskopit tulee aina luettua, vaikka en niihin usko !!
Ei merkitytä kumppanin valinnassa ! Tuskin tulee ensimmäisenä kysyttyä kaverilta, mikä olet horoskoopiltasi. Ja jos sattuisi olemaan niin, että horoskoopin mukaan täysin sopimaton jäisi juttu siihen vaikka omasta mielestä olisi kuinka kiinnostava ihminen hyvänsä.
Kannattaa luottaa vain siihen omaan sydämeen, eikä horoskooppiin.

Onttopohjaoy:n horoskooppi oli aivan mahtava ! Haluaisin omasta merkistäni samanlaisen.
Ida, en usko, että Onttopohjaoy v.....lee sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 10:11

Täällä vaaka joka on tyypillinen vaaka. Jousimies ei ollut mulle hyvä kumppani tai minä en hänelle. Ravun kanssa pärjää, samoin härän. Oinas sopii vaakalle myös..hm. luen horoskooppeja, mutta silleen pilke silmässä ja voi, että joskus sattuu niin kohdilleen. Kaloista ei ole kokemusta..en taida tuntea ainuttakaan. Se oikea osuu kohdallesi juuri silloin, kun sitä vähiten odotat. Kokemusta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 10:48

Aikanaan sanottiin:Horoskooppi tietää kaiken,huomenna saat kirjeen taikka sitten et!En usko/luota mokomiin,ajanhaaskausta edes lukea niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 13:08

Kyllä niillä näyttää olevan merkitystä parisuhteessa,ei vaan auta sokeasti uskoa aurinko merkiin,vaan ottaa selvää missä merkissä,myös muut planeetat ovat olleet.,jolloin merkin vaikutuksen voi arvioida,kunkin yksilön kohdalla tarkemmin.
Kalojen merkeissä syntyneet ihmiset elävätomissa unelmissaan ja tunnelmissaan,ovat kiinnostuneita uskonnosta ja taruista,sellaisistakin,joita muut eivät tunne.Runos,musiikki ja kummitusjutut,sekä maskotit ja kissanpennut ja hylätyt koiranpennut ovat lähellä kala-naisen sydäntä.
Härkä-mies tulee onneliseksi kalan kanssa,mutta ei kykene sammalle tasolle henkisesti,varsinkaan mielikuvituksettomuudessaan,härkää täytyy lelliä ja riidat unohtuvat pian.
Krapu on lähempänä kalan ajatus maailmaa ja onnistumisen mahdollisuus on suuri,vaarana on vain se,että molemmat vetäytyvät välillä omaan maailmaansa ja näin saattavat joutua kauaksikin toisistaan.
Leijona on myös mahdollinen ,se vaatii kuitenkin paljon,kalan on jatkuvast hurmattava miehensä uudelleen ja siedettävä välistä raivon puuskia.
Vaaka on hyvä vaihtoehto,mutta myös tarvitsee kala-naiseltaan ulkonäöstä huolehtimista.
Skorppioni voi olla kaikkein täydellisin vaihtoehto,jos olet useimilta merkeiltäsi kala,luvassa on intohimoa ja ymmärrystä toista kohtaan
.Kauris ja kala voivat muodostaa yhdessä onnellisen ja turvallisen liiton,tietyin riskein kylläkin.
Vesimies on sopiva,jos sulatat hanen jatkuvaa muiden auttamisen tarvettaa ja sitä,että silloin,hän helposti,myös unohtaa sinun tarpeesi.
Kala-kala yhdistelmä on helppo,mutta jokseenkin hieman epäluotettava ja siitä saatta muodostua helposti"on-of"suhde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.06.2009 - 13:11

Ei mitään merkitystä, kunhan vaan huvikseen ihmiset lueskelee niitä, kaippa jotkut uskovatkin.
Minä olen kuitenkin sitö mieltä ettei ole minkäänlaista merkitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 13:16

Ei taida horoskooppimerkki paljoa vaikuttaa siihen sopivuuteen. Elämänarvot ja muut sellaiset jos vastaavat toisiaan, niin silloin se partneri on ehkä sopiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 14:06

en usko että vaikuttaa. olen tosin lukenut jostain hömppissivuilta noista, härälle suosittivat kaurista. ikävä kyllä en muista mikä kaloille sopi. voin tehä lisäyksen, jos löydän vielä ne sivut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 16:07

ei yhtään mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 19:05

ei mitään;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 14:28

ei todellakaan mitään, paitsi että jotkut vaan stressaa itseään uskomuksilla että olis ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 11:59

kyllä luen aina nuo horoskoopit miten tullaan juttuun, mutta ei ne ole oikein paikkaansa pitäneet...