Harmittiko sinua, kun et päässyt Woodstockiin?

Hurjatan haave-kysymyksestä tuli mieleen nuoruuteni hippiaika.
Ei silti, että olisin voinut edes haaveilla Woodstockiin pääsystä, mutta olisin taatusti halunnut, jos se olisi ollut edes promillen edestä mahdollista.
Vähän se helpottaa, kun muistaa millainen sää siellä silloin oli, MUTTA:

Ensimmäinen päivä (Perjantai 15.8.1969)
Richie Havens
Sweetwater
Bert Sommer
Tim Hardin
Ravi Shankar
Melanie
Arlo Guthrie
Joan Baez
Toinen päivä (Lauantai 16.8.1969)
Quill
Country Joe McDonald
Santana
John Sebastian
Keef Hartley
Incredible String Band
Canned Heat
Mountain
Grateful Dead
Creedence Clearwater Revival
Janis Joplin
Sly & The Family Stone
The Who
Kolmas päivä (Sunnuntai 17.8.1969)
Jefferson Airplane
Joe Cocker
Country Joe & The Fish
Ten Years After
The Band
Johnny Winter
Blood, Sweat And Tears
Crosby, Stills, Nash & Young
Neljäs päivä (Maanantai 18.8.1969)
Paul Butterfield Blues Band
Sha-Na-Na
Jimi Hendrix (Gypsy Sun and Rainbows)

Mitä muuta olisi voinut enää toivoa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 21:45

Harmittaa vieläkin. Legendaarinen tapahtuma huippu esiintyjineen. Se mitä muuta olisi voinut toivoa että olisin ollut paikalla. En hippi vaan luku 70.

Kysyjän kommentti

No comments....
no, sen verran, että olisi siellä tosiaan ollut kiva käväistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 16:40

Njää. No mua ei ole noi hippiesiintyjät innostanu. Jos olisin syntynyt aikaisemmin niin ehkä sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 16:43

Ei ole ihan mun tyyliä,pidän vähän erilaisemmasta musasta.Mutta tosifaneille varmaan seitsemäs taivas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 16:49

Muistan toki Woodstockin,mutta oli liian kaukana,mun äitivainaa taivasteli lehdessä ollutta kuvaa,jossa alaston tyttö istui kaverin olkapäillä,tais olla kukkaisseppele päässä ja takuulla ekstaasissa ;-).Musiikki kovaa tavaraa ja tuttuakin.Eikös elokuussa Saksassa jossakin päin(en muista nyt)ole Woodstock Second.Olishan siinä ollut kiikustuolissa muistelemista,mutta tapahtuihan sitä lähempänäkin;muisteltavaa,vai?

  Ilmoita asiaton vastaus
Jen
Vastattu: 03.06.2009 - 16:51

Nyt kun esiintyjälistat luin, niin kyllä harmittaa etten ollut tuolloin edes pilkkeenä isän silmäkulmassa (:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 17:13

Ei harmita ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.06.2009 - 17:40

Ei todellakaan harmita. Minulla oli jo lapsi ja mies siihen aikaan, enkä mistään hinnasta olisi lähtenyt mihinkään, enkä ollut siihen hippiyteen mitenkään kallellaan silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 18:03

olishan se ollut elämys, mutta kun oltiin just sitä ensimmäistä asuntoa säästämässä, niin eipä päässyt edes harkintaan

... ja itseni tuntien, jos sinne olisin päässyt saataisin vieläkin olla samalla reisulla ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 19:54

Siihen aikaan varmaan se olis ollut yhtä unelmaa päästä sinne. Mutta voe tyttörukkaa kun synnyin vuosia myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 20:57

EIPÄ OLE OIKEIN KIINNOSTANUT.EHKÄPÄ SE OLIS OLLUT IN JUTTU JOS OLIS OLLUT SIIHEN AIKAAN SEN IKÄINEN,ETTÄ OLIS VOINUT OLLA HIPPIMEININKIÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 23:34

Ei harmita yhtään , ensimmäise lapseni sain mieheni ja luonnollisesti . RuisRockin jälkeen , joka iski tajuntaamme 70- luvun puolella. poikamme syntyi - 75 ja kantaa Lp vinyyleiden taakkaa mukanaan ja ihmettelee miten me voimme Santanaa myös kuunnella .Turussa Ruisrokcissa on esiintynyt useita bändejä jotka ovat hellineet kaupunkiamme, ja positiivisen maineen saaneet pienessä maassa esiintyessään, Tervetuloa kuuntelemaan tän Turkkuse jos noi poja taas ens kesä soittava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.06.2009 - 00:05

Ei harmita ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 11:43

Ei harmita silloin kun woodstock,oli asuin vielä syvällä suomen metsässä siellä ei ollut edes radiota kuin joskus kun sai parisdot käytyä kirkon kylästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:45

Eipä ole harmittanut, en edes tiennyt mikä on Woodstock ennen ko äsköön selevitin. *punastuu*

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 22:37

eipäs jäänyt tuo kokemus harmitamaan , mutta pääsin ruisrociin useinpina vuosina ja siellä olikin kyllä hyvä meno ja kakki kamut, joten biletystä oli useimpina päivinä ..