Napsuttelua ei tarvitse lopettaa ainakaan iän takia! Muutakin voi harrastaa vielä kypsissä kymmenissä. Otetaanko mallia?

oddee.com/item_96618.aspx
Noin sitä pitää!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 15:25

Vein äidilleni 92 v. juuri sähköurut hoivakotiin. On soitellut siellä...
Minullakin on vielä paljon oppimista, ja aion opetella monenlaista, niinkuin tuota haitarinsoittoa. Tänään soitin pianoa. Kokonaisvaltaista aivojumppaa.

Kysyjän kommentti

Teillä se on sitten geeneissä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 08:20

Kyllä se tosi asia tulee esiin iän myötä siitä se hiljalleen hiipuu,vaikka kyllä sitä pitää yrittää ,ei se makaamalla jatku.Mallia otetaan.kyllä se malli kuhtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.06.2009 - 09:22

Voi toki. Tässähän on vielä reilut 50 vuotta aikaa. Mitenkähän hatara tuo päänuppi on silloin kun nyt jo meinaa reistata. Täytyy toivoa että kanssanapsulaiset olisivat sen verran terävä-älyisiä että muistaisivat muistuttaa mitä minun pitikään siihen kysymykseen vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 13:16

Kyllä, aivan oikein.
Olen vielä täällä Maarianhaminassa ja muuallakin Älandia ainakin 10 päivää joten se hieman rajoittaa mutta ei haittaa kivaa on silti vaikka en koneella ole kuin pari kertaa viikossa.
(tai ehkä juuri siksi...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.06.2009 - 14:08

Oppia ikä kaikki, niinhän sitä sanotaan. Tiedä mitä tässä vielä ehtii, kun satanen tulee ikämittariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 11:05

Totta turiset kuomasein. :) ihanan linkin laitoot, kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 15:15

kyllä noin juuri mekin täälä napsus napsutellaan juukosta... :)