Mikä on parasta kesässä?

Avainsanat: summer

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 02.06.2009 - 11:37

Lämpöinen auringonpaiste joka illalla muuttuu tyynen järven ylle laskeutuvaksi monikirjoiseksi taideteokseksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 10:53

Aurinko ja valo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 10:59

papitin kans samaa mieltä ja kiva on nähdä sukulaisia, ystäviä ja läheisiä jotka joka kesä piipahtaa täälläkin korvessa... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 11:06

Kärpäset, ehdottomasti kaikki äklöt kärpäset ja muut lentävät paholaiset ...

(koululaisvitsi: missä kärpäset ovat talvella?

- vahojen setien nenissä ja korvissa, jalat vaan näkyy ulos -

eli tästä syystä kesällä on niin helppo hengittää...... vanhan herran)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 11:08

Lämpö, auringonpaiste. Ei ole lunta eikä tarvitse pukea paksuja vaatteita. Loma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 11:11

Kesäaikaan pistäytyy ulkomailla asuvia sukulaisia ja tuttavia Suomessa, heitä on kiva tavata. Saattaa olla joskus niin etten itse ole kotimaassa silloin mutta sellaisat se elämä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.06.2009 - 11:33

Lämpö, luonto, vesi, linnut, marjat ja sienet, ihan kaikki mikä kesään kuuluu. Grillaus naapureitten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 11:43

Luonto, valo ja lämpö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.06.2009 - 13:06

Valo,lämpö, pitkät päivät, terassit, mökkeily,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 13:34

Uimarannalla oleskelu: Pikku- Kalle veti perässään bikinien yläosaa.
Isä innostui: - Hyi sinua tuhmaa poikaa, nyt sinä heti näytät, mistä ne löysit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 14:59

Ruohon leikkurilla ajo viikottain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 16:55

lämpö, jos sitä vain olisi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 17:27

lämpö, mansikat, herneet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 17:39

Niin, ei ole täällä Suomessa koskaan se ympäri vuoden kaivattu lämpö taattu. Helteitä en tosin odotakaan, mutta sellaista mukavaa kesäilmaa, aurinkoa ja vienoa tuulta. Linnunlaulu on myös kaunista musiikkia korville. Mökkeily on kivaa, saunominen, uiminen järvessä, grillaus, tuoreet marjat ja uudet perunat, sekä ylipäätään se että saa nauttia olostaan, tarvitsematta mennä töihin, ja kiirehtiä kuten yleensä. Aina ei olisi kivaa vaan olla, mutta on se mukavaa vaihtelua silloin tällöin, ja kyllä rentoutuminen kuuluu kesään siinä missä kärpäset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 11:07

LLLLOMA! <3