Vanhempi varakone Compaq / Windows98 ei suostu käynnistymään. "Error Starting Program. A required.DLL file,MSVCRT, was not found"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 10:11

Löytyisiköhän tuolta apua:
support.microsoft.com/kb/156976
support.microsoft.com/w98

Ethän sitä verkossa käytä? Eihän sitä kait enää päivitetäkkään. Virustenjaka, vaikka et niitä itse huomaisi, kone voi lähettää muille eteenpäin postisi mukana.

Lisätty: 01.06.2009 - 10:48

* virustenjakaja

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 11:17

Googleta MSVCRT saat paljon ohjeita
#
DLL-files.com - msvcrt.dll, free download - [ Käännä tämä sivu ]
Here you can download msvcrt.dll free of charge. Just click the link below.
www.dll-files.com/dllindex/d...tml?msvcrt - 28k - Välimuistissa - Samankaltaisia sivuja
#
msvcrt.dll - msvcrt.dll - DLL Information - [ Käännä tämä sivu ]
msvcrt.dll is a process belonging to the Windows program . msvcrt.dll is a module containing standard C library functions such as printf, memcpy, and cos. ...
www.liutilities.com/products...ry/msvcrt/ - 24k - Välimuistissa - Samankaltaisia sivuja
#
<Program> Causes Invalid Page Fault Error in Msvcrt.dll - [ Käännä tämä sivu ]
You may receive the following error message when you run a Microsoft Visual Basic program: Program caused an invalid page fault in module MSVCRT.
support.microsoft.com/kb/192123 - Samankaltaisia sivuja

Lähteet:
Google haku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 12:04

Mun mielestä pitäisi tyhjentää se kiintolevy, ja ajaa siihen uusi ohjelma.sulla toinen kone siinä uudempi ohjelma, tuossa mun koneessa ohjelma sanoo voidaan käyttää kolmessa omassa koneessa,Yleensä vaikka kone oikuttelee siihen pääsee käsiksi, palauta tehdas asetukset.Siellä lukee tyhjennä kiinto levy,panet sen tyhjentämään ,sitten ajat uudemman ohjelman .sen jälkeen sen pitäisi pelata kuin uusi.jos et itse osaa vie se kone esimerkiksi tuonne huoltoon kiintolevyn tyhjennys muistaakseni oli 50€www.cruzbroker.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 12:22

Näin voi tapahtua, jos tiedoston MSVCRT.DLL versio 6.00.8168.0 on asennettu. Tämä tiedosto kuuluu Microsoft Visual Studio 6.0:aan ja Microsoft Visual Studio 6.0:lla kirjoitettuihin Visual Basic -ohjelmiin.

Voit ratkaista ongelman hankkimalla päivityksen Microsoft-kirjastoon Microsoftilta. Lisätietoja on Knowledge Base -tietokannan artikkelissa Q221946.

Eli tiedosto löytyy täältä:
www.dll-files.com/dllindex/d...tml?msvcrt

Huomaa, että sinun täytyy asentaa päivitys uudelleen, jos asennat Microsoft Visual Basicilla kirjoitetun ohjelman, joka sisältää yllä mainitun version tiedostosta MSVCRT.DLL.

Lisätietoja:

Microsoft-kirjaston päivittäminen poistaa ongelman, joka voi saada tietyt ohjelmat toimimaan yllättävällä tavalla sen jälkeen, kun on asennettu Microsoft Works Suite 99, Microsoft Encarta Encyclopedia 99 (amerikkalainen versio), Microsoft Encarta Virtual Globe 99, Microsoft Graphics Studio Greetings 99 tai jonkin muun toimittajan ohjelma, esimerkiksi America Online (AOL) versio 4.0 tai HyperTerminal. Lisätietoja on Microsoft Knowledge Base -tietokannan artikkelissa Q190536.