Poika-vauvalla (3- viikkoinen) on todella turvonneet rinnat. Onko miten haitallista ja miten pitäisi toimia?

Lisätty: 30.05.2009 - 21:44

Kiitos kaikille vastanneille! Kuva on pojastamme. Hän on rauhallinen ja tyytyväinen lapsi,eikä kärsi rinnoista mitenkään. Neuvolasta sanottiin että minun hormoonit vaikuttavat häneen,mutta ajattelin kysyä myös täältä onko kellään vastaavaa kokemusta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 28.05.2009 - 20:47

Onnea vain pienen miehen johdosta. Kun menette neuvolaan niin kysy neuvolatädiltä. Mutta jos sinua kovasti painaa, niin soita heti huomenna, niin ei sinun tarvitse kantaa huolta pidempään.

Lisätty: 28.05.2009 - 20:48

Pitää ihan udella - onko hän tuossa kuvassa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2009 - 20:58

Onnea paljon pienen poika vauvan johdosta. Soita heti huomenna neuvolaan ja sano mitä asia koskee. ei kannata vaivata itseään sillä että mitä toi on ja mistä johtuu. minun äitini kertoi että minulla oli myös vauvana rinnoissa maitoa se oikein valui niistä. ei kertonut minulle mistä se johtui. vaan kertoi että minulla oli vauvana niin. Onko toi vauva kuvassa teidän? jos on niin on todella ihanan näköinen pikku mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 21:12

Onnea paljon pojallesi! Kannattaa ehdottomasti mennä neuvolaan, eikä kysellä täältä tuollaisia asioita. Ensinnäkään emme ole tietääkseni ( no kohta joku ilmoittautuu tohtoriksi tietenkin ) lääkäreitä ja toiseksi emme näe täältä käsin mikä on poikasi tilanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 21:14

Onnea pikku prinssillenne ja koko perheelle!
Niinkuin kaikki muutkin ehdottaa, otathan yhteyttä neuvolaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 21:24

Jos vauvasi on muuten rauhallinen ja nukkuu riittävästi. ei syytä huoleen. Seuraavalla neuvolakäynnillä voit kysellä terveydenhoitajalta tätä ilmiötä, mikäli se vielä jatkuu. En tiedä, kuinka yleistä tuo on, mutta äidin hormonit vaikuttavat lapsessa vielä jonkun aikaa. Nauti lapsestasi ja ole onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 22:15

Onnea pikkuisen syntymän johdosta. Tuskin mistään vakavasta on kyse,mutta soittamalla neuvolaan asia selviää parhaiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 22:20

Onnea koko perheelle! Joskus vauvoilla saattaa olla turvonneet tissit johtuen hormooneista. Mutta ota yhteyttä neuvolaan niin saat varmuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 22:40

PALJON ONNEA pienokaiselle ja koko perheelle ..älä suotta ole murheissais , kyllä ne noin pieneltä tasaantuu..joten anna vauvelille rakkautta ja hellyyttä monin verroin siis minunkin puolestani..hän on niin suloinen..jaksamisia teille pikuisen kanssa ja tuhansittain onnen täytteisiä hetkiä..t. ciby ja noi kisu pojat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.05.2009 - 22:48

Oikein paljon onnea kaikille. Neuvola on oikea paikka mihin otat yhteyttä tässä asiassa. Tuskin on mitään hälyttävää, mutta varmista asia vaikka soittamalla neuvolaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 11:06

Onnea vauvan johdosta.Soittele neuvolaan ja kysy asiaa.